به گزارش دیار آذربایجان ، جعفر سمساری، مدیر کل تأمین اجتماعی استان در این جلسه با مطلوب ارزیابی نمودن عملکرد واحدهای تابعه و بیان اینکه عملکرد ادارات اداره کل استان در اکثر شاخصهای ارزیابی، بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد افزود، ضرورت دارد ضمن ارتقای هر چه بیشتر شاخص های موجود، نقاط ضعف را شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام گردد.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان با تأکید بر ضرورت مطالبات حق بیمه به جهت تأمین منابع مالی مورد نیاز به منظور انجام به هنگام تعهدات سازمان، تکریم مخاطبین و ارتقای کیفی خدمات را مورد توجه قرار داده و تصریح کرد، اغناء، جلب اعتماد و رضایتمندی مخاطبین در فرآیندهای اجرایی بایستی ملحوظ نظر قرار گیرد.

جعفر سمساری، با اشاره به ضرورت تعمیم و گسترش انواع بیمه های اجتماعی در جامعه، معرفی مزایا و خدمات بیمه اختیاری و مشاغل آزاد و استفاده از ظرفیت کارگزاری های رسمی در جهت جذب این بیمه شدگان را لازم دانسته و تصریح کرد افزایش چتر حمایتی سازمان در سطح جامعه، ضمن ایجاد امنیت و آرامش خاطر بین آحاد جامعه، موجبات پایداری صندوق را فراهم خواهد آورد.

رسول عباسی، معاون اداری و مالی اداره کل استان نیز در این جلسه با اشاره بر لزوم بهره برداری هر چه بیشتر از بستر خدمات الکترونیکی و غیرحضوری، بر ارتقای شاخص ابلاغ الکترونیکی تأکید نمود.

معاون اداری و مالی اداره کل استان با قدردانی از عملکرد مطلوب واحدهای اجرایی، تصریح کرد، داشتن برنامه برای حفظ و ارتقای جایگاه واحدها در ارزیابی و رتبه بندی لازم است و بایستی روسای ادارات در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

در این جلسه روسای ادارات و روسا و کارشناسان ارشد اداره کل استان، ضمن ارائه گزارش عملکرد واحدهای متبوعه در خصوص شاخصهای ارزیابی و رتبه بندی، پیشنهادات و برنامه های خود طی چهارماهه آخر سال جاری را ارائه نمودند.

انتهای خبر /

این مطلب را به اشتراک بگذارید:
balatarin cloob Donbaler viwio Donbaleh Twitter Facebook Google Buzz Google Bookmarks Digg yahoo Technorati delicious