×
×

آزادی گروگان گیران شهروند جلفایی !

  • کد نوشته: 1010
  • آذر ۱۶, ۱۴۰۰
  • 119 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : رسانه های محلی شهرستان جلفا از آزادی این 5 گروگانگیر پس از گذشت شش ماه خبر می دهند ! خبری که موجی از واکنش های مردم این شهرستان را به همراه داشته است .
    آزادی گروگان گیران شهروند جلفایی !

    به گزارش دیار آذربایجان : ، تیرماه سال جاری بود که فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری پنج گروگانگیر و نجات مرد میانسال با اقدام به موقع و عملیات ضربتی پلیس جلفا خبر داد ، عملیاتی که گفته شد کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، در کمتر از ۶ ساعت با همکاری ماموران انتظامی شهرستان مرند در عملیاتی ضربتی و پس از درگیری با آدم ربایان هر پنج آدم ربا را که دو نفر از آنان در درگیری با پلیس مجروح شده بودند را دستگیر و گروگان را آزاد کردند.

    حال رسانه های محلی شهرستان جلفا از آزادی این ۵ گروگانگیر پس از گذشت شش ماه خبر می دهند ! خبری که موجی از واکنش های مردم این شهرستان را به همراه داشته است .

    براساس این گزارش ، اخبار دریافتی از این رسانه ها حاکی است ، این افراد با سپردن وثیقه نه چندان سنگینی آزاد شده اند ، این در حالی است که اقدام ضد امنیتی آنان که اتفاقی بسیار نادر در شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس و حتی استان بود که فضایی پر از رعب و وحشت در منطقه و شهرستان ایجاد کرده و مایه نگرانی شهروندان، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی شده بود؛ مع الوصف انتظار منطقی مردم از تشکیلات قضایی شهرستان به عنوان ملجاء و پناهگاه مردم، با عنایت به تبعات اجتماعی اقدام آنان برخورد پشیمان کننده با عوامل چنین اتفاقی بود که طبیعی ترین برآیند آن ایجاد دلهره، نگرانی و اضطراب در میان مردم بود.

    و قطعا این گونه مواجهه ها با برهم زنندگان امنیت مردم سبب جری تر شدن کسانی خواهد بود که این گونه رفتارهای مجرمانه را در مخیله خود می پرورانند. امیدواریم دستگاه قضایی شهرستان و استان با نگاهی ویژه به این موضوع ورود کرده و با برخورد مناسب مانع تکرار حوادث مشابه در شهرستان و منطقه و حتی استان شوند.

    فیلم مربوط به عملیات نیروی انتظامی در دستگیری این گروگان ها :

    منبع: صدای ارس
    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *