×
×

دیار آذربایجان : گزارش می دهد :
“موحدنیا”مدیرکل امور شهری استانداری آذربایجان شرقی شد

  • کد نوشته: 1014
  • آذر ۱۶, ۱۴۰۰
  • 325 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : با حکم عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی " مرتضی موحدنیا " به سرپرست اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد.
    “موحدنیا”مدیرکل امور شهری استانداری آذربایجان شرقی شد

    به گزارش دیار آذربایجان : ،  با حکم عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی ” مرتضی موحدنیا ” به سرپرست اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی منصوب شد.

    براساس این گزارش ، وی دارای مدرک کارشناسی ارشد شهرسازی است و پیش از این و در دولت  قبلی در همین سمت مسوولیت داشته و ازجمله مدیران اجرایی موقق در نظام اداری است.

    معاون برنامه‌ ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز، شهردار منطقه سه تبریز، شهردار مرند و قائم‌مقام سازمان همیاری شهرداری‌های استان از دیگر سوابق اجرایی ایشان است .

    در حکم استاندار آذربایجان شرقی برای موحد نیا آمده است :

    نظر به تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به عنوان “سرپرست اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی” منصوب می‌شوید. امید است با توکل به خداوند متعال، با روحیه انقلابی، تعامل سازنده با دستگاه‌های موثر و بهره‌مندی از تجارب افراد موثر در حوزه ماموریتی، جهت عمل به فرامین مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف دولت سیزدهم موفق و موید باشید.

    اداره کل امور شهری و شوراهای استانداری یکی از ادارات کل زیر مجموعه معاون امور هماهنگی استانداری آذربایجان شرقی است و نقش ممتاز در حسن جریان و نظارت بر فعالیت ها و برنامه های شوراها و شهرداری های استان را دارد.

    مطالعه و بررسی وضع شهرهای استان از نظر تاسیسات و تسهیلات رفاهی به منظور شناخت و تعیین نیازهای مالی و خدماتی شهرهای استان ،  همکاری با دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری به منظور تهیه و تنظیم معیارهای و ضوابط لازم برای تعیین اولویت های طرح های عمرانی در شهرها و مطالعه و بررسی در مورد منابع درآمد شهرداری ها به منظور ارائه خط مشی و اتخاذ روش های مناسب در جهت ارتقاء سطح درآمد شهرداری ها و خودکفایی آنها از جمله شرح وطایف این اداره است .

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *