×
×

با پیگیری امام جمعه شهرستان جلفا /
نشست بررسی آخرین وضعیت سی تی اسکن بیمارستان دکتر ساجدی برگزار شد

  • کد نوشته: 1034
  • آذر ۲۳, ۱۴۰۰
  • 128 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : در ادامه پیگیری آخرین وضعیت تامین مالی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان دکتر ساجدی برای بهره مندی مردم شهرستان جلفا از این امکانات درمانی ، نشستی به همین منظور در دفتر امام جمعه شهرستان جلفا و با حضور خیران حوزه سلامت و مسئولان ذیربط برگزار شد .
    نشست بررسی آخرین وضعیت سی تی اسکن بیمارستان دکتر ساجدی برگزار شد

    به گزارش دیار آذربایجان : ، حجت الاسلام و المسلمین هادوی امام جمعه شهرستان جلفا که به مناسبت روز پرستار در بیمارستان دکتر ساجدی این شهرستان حضور یافته بود در حاشیه این بازدید محل استقرار دستگاه سی تی اسکن این مرکز نیز مورد بازدید میدانی قرار گرفت و در ادامه پیگیری آخرین وضعیت تامین مالی این دستگاه برای بهره مندی مردم شهرستان نشستی به همین منظور در دفتر امام جمعه شهرستان جلفا و با حضور خیران حوزه سلامت و مسئولان ذیربط برگزار شد .

    امام جمعه شهرستان جلفا در این نشست یکی از نیازهای مهم درمانی در این شهرستان را راه اندازی مرکز سی تی اسکن بیمارستان دکتر ساجدی عنوان کرد و افزود : مسئله سی تی اسکن به عنوان ضرورتی که دارد نیازمند یک همفکری و همکاری بیش از پیش خیرین حوزه سلامت است .

    گفتنی است در این جلسه آقایان دکتر داداش زاده ؛ معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس (پویش معیشت و سلامت ارس) ، دکتر علیزاده رئیس بیمارستان دکتر ساجدی ، دکتر اصغر زاده رییس بیمه سلامت شهرستان جلفا و مجمع خیرین سلامت ، آقای کرداری مدیرعامل خیریه امام حسن مجتبی علیه السلام و آقای فرج زاده مدیرعامل خیریه الغدیر ، حضور داشتند .

    گفتنی است در این نشست راهکارهای مختلف تامین منابع مالی استقرار دستگاه سی تی اسکن بررسی شد که نتایج آن بزودی اطلاع رسانی خواهد شد .

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *