×
×

معاون استاندار آذربایجان شرقی :
ضرورت اجرای بزرگراه خواجه- ورزقان- نوردوز

  • کد نوشته: 1100
  • دی ۱۰, ۱۴۰۰
  • 120 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت اجرای بزرگراه خواجه- ورزقان- نوردوز تاکید کرد.
    ضرورت اجرای بزرگراه خواجه- ورزقان- نوردوز

    به گزارش دیار آذربایجان : ، تراب محمدی در آئین تکریم و معارفه فرماندار ورزقان، اظهار داشت: انتظار می‌رود مردم و نخبگان فرمانداران جدید را با همراهی‌ها و نظرات سازنده خود حمایت کنند.

    وی با تاکید بر اهتمام دولت سیزدهم برای اصلاح برخی سیاست‌های اقتصادی، اظهار داشت: متأسفانه برخی از سیاست‌های اقتصادی در گذشته نه تنها عایدی برای معیشت و سفره مردم نداشت بلکه موجب ایجاد رانت و افزایش تورم در جامعه شده بود که این روند باید اصلاح شود.

    معاون استاندار، شهرستان ورزقان را شهرستانی با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالقوه در برخورداری از نیروی انسانی کارآمد و بخش‌های معادن، گردشگری و کشاورزی برشمرد و گفت: این شهرستان و منطقه ارسباران، مردمانی سختکوش، مؤمن، بصیر، آگاه و همیشه در صحنه دارد و یقیناً با وجود چنین مردمانی و مواهب الهی نظیر معدن مس سونگون زمینه برای توسعه و پیشرفت بیش از پیش این شهرستان فراهم است.

    در این مراسم، مهدی نعمتی به عنوان سرپرست فرمانداری ورزقان معرفی و از زحمات ۱۹ ماهه محمدباقر خانی در سمت فرماندار ورزقان قدردانی شد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *