×
×

دیار آذربایجان : گزارش می دهد :
ممنوعیت نصب بنرهای تشکر و تبریک به مدیران در جلفا

  • کد نوشته: 1131
  • دی ۱۴, ۱۴۰۰
  • 127 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : فرماندار شهرستان جلفا با صدور بخشنامه‌ ای نصب بنرهای تبریک انتصاب و قدردانی از مدیران اجرایی را در این شهرستان ممنوع کرد.
    ممنوعیت نصب بنرهای تشکر و تبریک به مدیران در جلفا

    به گزارش دیار آذربایجان : ، صادق احمدی فرماندار شهرستان جلفا ، با صدور بخشنامه‌ای نصب بنرهای مختلف بنرهای تبریک انتصاب و قدردانی از مدیران اجرایی را در این شهرستان ممنوع کرد.

    در بخشی از این بخشنامه تصریح شده است :

    ضمن آرزوی توفیق الهی، با توجه به بررسی های انجام گرفته مشاهده می گردد سطح شهرستان مملو از بنرهای تقدیر و تشکر، تبلیغات غیر ضرور و بی تاثیر می باشد. به منظور جلوگیری از مصرف بی رویه منابع و عدم مطابقت با زیبا سازی شهری و روستایی، موارد زیر بعنوان “بخشنامه” به تمامی دستگاههای اجرائی اعلام و در صورت انحراف از مفاد بندهای بخشنامه صادره، وفق مقررات اقدام خواهد شد .

    ۱- به منظور اجتناب از هزینه کرد اعتبارات در امور زاید و انضباط مالی بیشتر و در راستای بند (۱۶) سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی مبنی بر صرفه جویی در هزینه های عمومی کشور با تأکید بر حذف هزینه های زاید، عدم مطابقت با زیبا سازی شهری و روستایی و همچنین بند (۲۱) سیاست های کلی نظام اداری، ماده (۱) قانون نحوه اعمال نظارت بر کاهش هزینه های غیر ضرور، جلوگیری از تجمل گرایی مصوب ۱۳۷۰ و مصوبه شورای فرهنگ عمومی شهرستان، “هر گونه نصب بنرهایی در ارتباط با تقدیر و تشکر از عملکرد مدیران دستگاههای اجرائی دانشگاهها بانک های عامل و نهادهای عمومی دولتی ممنوع می باشد. محیط عمومی متعلق به اشخاص نیست که تصاویر خود را در معرض دید عموم قرار دهند.” یکی از وظایف مهم مدیران دستگاههای اجرای اجرای سیاست های عمومی دولت می باشد و انجام وظایف تعریف شده نیازمند نصب بنر تقدیر و تشکر نمی باشد. در صورت عدم اجرای بند این مصوبه خدمات شهری شهرداریها و دهیاران نسبت به جمع آوری بنرها اقدام خواهند نمود.

    ٢- وفق این بخشنامه نصب بنر برای افتخار آفرینان ملی، ورزشی، علمی و فرهنگی” که موجب نشاط عمومی و امید اجتماعی می گردد. با هماهنگی شهرداری ها و دهیاری های سطح شهرستان بلامانع می باشد. مشروط بر اینکه در چارچوب ضوابط و اصول تبلیغات شهری و روستائی باشد و از هرگونه مداهنه و خودنمائی، افراط و تفریط، تکرار غیر لازم و ابتذال در تبلیغ در محتوای بنر پرهیز گردد.

    ۳- این بخشنامه شامل نصب بنر تسلیت و تبریک ایام ملی و مذهبی نمی باشد.

    ۴- جهت اطلاع رسانی، روابط عمومی ادارات می توانند در یک فضای محدود و مشخص تغییرات و اطلاعیه های خود را به مردم شریف شهرستان جلفا برسانند.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *