×
×

سخنگوی شورای اسلامی شهر مرند :
در شش ماهه گذشته ۸۶ جلسه با ۱۷۹ مصوبه داشته ایم

  • کد نوشته: 1249
  • اسفند ۱۲, ۱۴۰۰
  • 113 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : سخنگوی شورای اسلامی شهر مرند گفت : دوره ششم شورای اسلامی شهر مرند در ۶ ماهه اخیر تعداد ۸۶ جلسه با ۱۷۹ مصوبه برگزار نموده است.
    در شش ماهه گذشته ۸۶ جلسه با ۱۷۹ مصوبه داشته ایم

    به گزارش دیار آذربایجان : ، سید باقر حجازی سخنگوی شورای اسلامی شهر مرند در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه سیاستگذاری، برنامه ریزی و نظارت سه شاخصه مهم شوراهای اسلامی شهر است خاطر نشان کرد :  شوراهای اسلامی شهر حسب قانون و تعاریف انجام شده دارای ۳۴ بند و ۹ تبصره بعنوان شرح وظایف می باشند و در طول مدت شش ماهه اخیر بر حسب بودجه مصوب که توسط دوره پنجم تعریف شده است که اقدامات صورت گرفته را تا پایان سال با همین بودجه پیش خواهیم رفت.

    وی از افزایش ۷۷ درصدی بودجه شهرداری در سال آتی خبر داد و افزود : برای سال ۱۴۰۱ مبلغ ۱۸۶ میلیارد تومان بودجه پیشنهاد و تصویب شده است که نسبت به بودجه سالجاری ۷۷٪ افزایش داشته است

    سخنگوی شورای اسلامی شهر مرند در ادامه تاکید کرد : شورای شهر دوره ششم در ۶ ماهه اخیر تعداد ۸۶ جلسه با ۱۷۹ مصوبه برگزار نموده است.

    محمد باقر حجازی افزایش محدوده را نیاز مبرم شهر مرند عنوان کرد و افزود : محدوده و حریم شهر در دوره گذشته شورای اسلامی شهر ، متاسفانه به جای بزرگ شدن ، کاهش یافته است.

    وی با اشاره به مسائل و مشکلات شهرک مبل مرند گفت :  برای شهرک مبل ( کوی صنعتی مبل سازان راه جواش) اعتبار قابل ملاحظه ای در بودجه سال ۱۴۰۱ لحاظ شده که از جمله اقدامات مهم می توان به زیرسازی و آسفالت ، جدول کشی و جابجایی تیرهای برق اشاره کرد و همچنین با هدف تامین امنیت جانی و مالی صنعتگران حرفه مبل سازی و نیاز منطقه ایستگاه آتش نشانی نیز در این منطقه تاسیس خواهد شد .

    حجازی از ساماندهی قلعه باستانی این شهر خبر داد و افزود : همین راستا چندین جلسه با مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان شرقی در شورای اسلامی شهر انجام یافته که ماحصل این نشست ها ؛ پیشنهاد طرحی در خصوص بازسازی و ساماندهی توسط کارشناسین میراث و اختصاص اعتبار در بودجه سال ۱۴۰۱ است

    این عضو شورای اسلامی شهر مرند در خصوص جذب سرمایه گذاران نیز گفت :  طی این چند ماهه اخیر چندین بار با سرمایه گذاران مختلف نشست های هم اندیشی برگزار کرده ایم که به حول و قوه الهی شاهد به ثمر نشستن فعالیت های چند ماهه اخیر در سال جدید خواهیم بود.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *