×
×

نمایندگان شهرداران آذربایجان شرقی مشخص شدند

  • کد نوشته: 1265
  • اسفند ۲۲, ۱۴۰۰
  • 83 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : شهرداران تبریز ، مهربان و صوفیان به عنوان نمایندگان شهرداران استان آذربایجانشرقی در سازمان شهرداریها و دهیاری های وزارت کشور انتخاب شدند.
    نمایندگان شهرداران آذربایجان شرقی مشخص شدند

    به گزارش دیار آذربایجان : ، با رأی‌گیری در مجمع شهرداران استان آذربایجانشرقی ؛  شهرداران تبریز ، مهربان و صوفیان بعنوان نمایندگان  شهرداری‌های استان  آذربایجان شرقی در سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور انتخاب شدند.

    در این جلسه که در محل ساختمان استانداری آذربایجانشرقی و با حضور فرمانداران شهرستانهای ۲۱ گانه استان و شهرداران ۷۰ شهر  استان و با حضور مدیرکل دفتر فنی و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجانشرقی برگزار گردید ، مهدی یوسفی سرپرست شهرداری تبریز ، حمید نیکورای شهردار مهربان و  هادی مقدم زاده شهردار صوفیان بعنوان نمایندگان شهرداری‌ های استان  آذربایجانشرقی در سازمان شهرداریها و دهیاریهای وزارت کشور انتخاب شدند.

    دکتر مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور  که دکتر وحیدی را در سفر به تبریز همراهی می کند و دکتر جواد رحمتی معاون امور عمرانی استانداری آذربایجانشرقی  از جمله مدیران ارشد حاضر  در این جلسه هستند. 

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *