×
×

مدیرعامل منطقه آزاد ارس :
ایجاد نشاط اجتماعی مهم ترین ارمغان منطقه آزاد ارس

  • کد نوشته: 1285
  • فروردین ۱۲, ۱۴۰۱
  • 78 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس مهم ترین رسالت جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس را ایجاد شادی و نشاط اجتماعی عنوان کرد.
    ایجاد نشاط اجتماعی مهم ترین ارمغان منطقه آزاد ارس

    به گزارش دیار آذربایجان : ، محسن نریمان با اشاره به اینکه بیماری کرونا طی دو سال گذشته صدمات زیادی را برای مردم کشورمان وارد کرد و شور و نشاط را در سطح جامعه کاهش داد افزود: فکر میکنم حضور گروه های نمایشی و برگزاری جشنواره سراسری تئاتر خیابانی ارس شادی و نشاط را برای مردم و گردشگران ارس فراهم کرد.

    نریمان افزود: اگر رسالت هنر را ایجاد شور و نشاط اجتماعی بدانیم قطعا تئاتر خیابانی ارس در این حوزه به خوبی درخشید و این را مدیون تلاش مدیران و هنرمندان سراسر کشور هستیم.

    وی گفت: هفتمین جشنواره سراسری نمایشهای خیابانی محیطی و فضای باز ارس بعد از دوسال وقفه بدلیل اپیدمی جهانی کرونا برگزارشد. در این دوره از جشنواره بعد از ارزیابی آثار ارسالی از ۲۲ استان کشور، ۱۲۰ هنرمند و ۱۶ گروه مسابقه خیابانی و آئینی انتخاب شده و در ایام عید در نقاط مختلف منطقه آزاد ارس نمایش های خود را اجرا کردند.

    مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در ادامه گفت: جشنواره تئاتر خیابانی ارس از جمله رویدادهای هنری است که بی گمان کارکرد اجتماعی ویژه ای دارد و شاخصه های فرهنگی، اجتماعی و جغرافیای ویژه این جشنواره، آن را به رویدادی بزرگ تبدیل کرده است که باعث شرکت گروه های نمایشی و هنرمندان مختلفی از سراسر کشور شده است.

    محسن نریمان خاطرنشان کرد: منطقه آزاد ارس بواسطه دسترسی های زمینی، ریلی و… در زمینه جذب گردشگر بسیار متفاوت تر از سایر مناطق آزاد کشور می باشد. ما در طول نه روز اول سال شاهد حضور قریب به یک میلیون و هفتصد هزار نفر در ارس بودیم که به نسبت سال قبل که بخاطر محدودیت های کرونایی سفرها محدود بود رشد چشمگیری دارد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *