×
×

با پیگیری مستمر نماینده مرند و جلفا :
سی تی اسکن مورد نیاز بیمارستان هادیشهر تامین می‌شود

  • کد نوشته: 1328
  • فروردین ۲۳, ۱۴۰۱
  • 154 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در جواب نامه پیگیری نماینده مرند و جلفا در خصوص تامین 50 درصد هزینه تهیه دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهرستان جلفا دستور اقدام داد .
    سی تی اسکن مورد نیاز بیمارستان هادیشهر تامین می‌شود

    به گزارش اختصاصی دیار آذربایجان : ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در جواب نامه پیگیری نماینده مرند و جلفا در خصوص تامین ۵۰ درصد هزینه تهیه دستگاه سی تی اسکن بیمارستان شهرستان جلفا دستور اقدام داد .

    براساس این گزارش ، معصومه پاشایی بهرام نماینده مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به وزیر بهداشت ، درمان و آموزشکی پزشکی خواستار عقد قرارداد خرید دستگاه سی تی اسکن به تنها بیمارستان شهرستان جلفا (بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر) شد که عین الهی نیز در پاراف این نامه به معاونت درمان خود دستور خرید این دستگاه از محل اعتبارات (۵۰% خیرین و ۵۰% وزارت بهداشت) را صادر کرد .

    گفتنی است بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر تنها بیمارستان شهرستان جلفا است که در کریدور بین المللی ایران ، اروپا و اوراسیا قرار دارد و نه تنها جوابگوی مردم این شهرستان نیست بلکه نبود دستگاه سی تی اسکن نیز باعث شده شهروندان جهت بهره مندی از این امکانات به شهرهای همجوار همچون مرند و تبریز مراجعه کنند .


    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *