×
×

دیار آذربایجان : گزارش می دهد :
ارس؛ رکورد دار جذب گردشگر

  • کد نوشته: 1359
  • اردیبهشت ۱۴, ۱۴۰۱
  • 94 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان :: با فرارسیدن عید سعید فطر ، گردشگران داخلی از جای جای کشورمان برای بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی منطقه آزاد ارس وارد شهر جلفا شده اند که بازدید از مراکز گردشگری و تجاری ارس نیز گویای این امر است .
    ارس؛ رکورد دار جذب گردشگر

    به گزارش دیار آذربایجان : ، با فرارسیدن عید سعید فطر ، گردشگران داخلی از جای جای کشورمان برای بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی منطقه آزاد ارس وارد شهر جلفا شده اند که بازدید از مراکز گردشگری و تجاری ارس نیز گویای این امر است .

    گفتنی است پیش تر نیز یوسف داداش زاده قائم مقام ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس اعلام کرده بود با توجه به استقبال بی نظیر گردشگران در ایام نوروز، با توجه به تعطیلی چند روزه عید سعید فطر، پیش بینی می شود با حضور گسترده گردشگران در این ایام روبرو خواهیم بود.

    داداش زاده همچنین خواستار تشدید بازرسی اکیپ های نظارتی مشترک با حضور مدیریت های بازرگانی، بهداشت و سلامت، گردشگری، بهداشت و‌درمان و دامپزشکی از اماکن و تاسیسات گردشگری، تجاری، خدماتی و رفاهی ارس شد.

    براساس این گزارش ، اکیپ های بازرسی، نظارتی کمیته بازرگانی ارس متشکل از مدیریت بازرگانی این سازمان، اداره اماکن عمومی، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا، از بازارها و فروشگاه های ارس در راستای نظارت بر کیفیت ارائه خدمات و کنترل قیمت بازار بازدید می کنند .

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *