×
×

شهردار تبریز خبر داد :
اتوبان ولایت تبریز نقش پدافند غیر عامل را ایفا می کند

  • کد نوشته: 1370
  • خرداد ۵, ۱۴۰۱
  • 98 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : شهردار تبریز آخرین وضعیت پروژه اتوبان ولایت را تشریح کرد و گفت: اتوبان ولایت تبریز نقش پدافند غیر عامل را ایفا می کند.
    اتوبان ولایت تبریز نقش پدافند غیر عامل را ایفا می کند

    به گزارش دیار آذربایجان : ، یعقوب هوشیار در تشریح اطلاعات پروژه اتوبان ولایت گفت: اتوبان ولایت در کل هشت کیلومتر طول دارد که فاز اول اتوبان از نصر به پاسداران بود و پل نصر افتتاح شد.

    وی با بیان اینکه پل دو کمال در دست احداث است، افزود: هفت هزار متر مربع مساحت زیر پل است که تجاری است. تیرگذاری مسیر اصلی تکمیل شده و ۶۰ درصد تیرگذاری کل پروژه انجام شده است.

    هوشیار افزود: همچنین رمپ بلوار استاندارد به دو کمال تیرگذاری شده و در رمپ دوکمال به استاندارد حفاری و بتن ریزی انجام گرفته است.

    وی با بیان اینکه ۱۶۰ هزار متر مکعب خاکبرداری در این پروژه انجام خواهد شد، افزود: از این میزان پنج هزار متر مکعب باقی مانده است.

    شهردار تبریز با اشاره به اینکه این پروژه شامل پنج تقاطع غیرهمسطح است، گفت: چهار میلیون متر مکعب خاکبرداری و یک میلیون مترمکعب خاکریزی در تقاطع‌ها انجام خواهد شد.

    وی با بیان اینکه اتوبان ولایت یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی شهری محسوب می‌شود، اظهار کرد: علاوه بر کارکرد ترافیکی، در مواقع بحرانی نیز اتوبان ولایت نقش پدافند غیر عامل را ایفا خواهد کرد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *