×
×

قاطعیت شهردار تبریز در برخورد با پیمانکاران :
کسی جرات کم کاری ندارد!

  • کد نوشته: 1404
  • خرداد ۱۱, ۱۴۰۱
  • 83 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : یکی از مهمترین اقدامات شهردار تبریز در مدت زمان کوتاه آغاز فعالیت خود که کمتر مورد توجه قرار گرفت، برخورد قاطع با پیمانکارانی بود که علی رغم کم کاری و طولانی کردن پروژه های عمرانی، کسی جرات برخورد با آنان نداشت.
    کسی جرات کم کاری ندارد!

    به گزارش دیار آذربایجان : ، یعقوب هوشیار به محض آغاز به کار در کسوت شهردار تبریز، با خلع ید یکی از پیمانکاران عمده و کلان کشور در پروژه روگذر ارتش، حساب کار برای دیگر پیمانکاران فعال در پروژه های شهری تبریز آمد.

    همین امر باعث شد پیمانکارانی که تا دیروز بدون واهمه از بازخواست و برخورد قانونی، پروژه های عمرانی شهرداری تبریز را بی دلیل معطل کرده و باعث نارضایتی شهروندان شده بودند به تکاپو افتاده و اقدامات خود را تسریع بخشند.

    به گفته یعقوب هوشیار، طولانی شدن پروژه های عمرانی در تبریز به یکی از مهمترین عوامل ایجاد نارضایتی و بی اعتمادی مردم نسبت به شهرداری به شمار می آید.

    وی در بازدید از پروژه میدان شهید فهمیده گفت: طولانی شدن پروژه های عمرانی به هیچ عنوان قابل قبول نیست چراکه موجب دلسردی و بی اعتمادی مردم شده است.
    شهردار تبریز با تاکید بر اینکه طولانی شدن پروژه های عمرانی علاوه بر ایجاد نارضایتی شهروندان، یکی از دلایل ایجاد مشکلات ترافیکی است اعلام کرد: جمع‌بندی و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اولویت شهرداری بوده و در این راستا برای پروژه های مذکور روزشمار تعیین کرده ایم.

    یعقوب هوشیار ادامه داد: طی دو، سه سال، عملیات عمرانی یک سری تقاطع‌ها شروع شده اما بنا به دلایلی به مشکل خورده است. در این خصوص اولین کاری که انجام دادیم، خلع ید پیمانکار بود که به تبع آن، سازمان عمران و شرکت پیش‌ساخته را پای کار آوردیم. بعد از خلع ید، دوباره پروژه ها را ارزیابی کردیم که نتیجه آن، کاهش ۲۰ درصدی هزینه‌های تقاطع ارتش شد.

    به گفته شهردار تبریز پروژه های تقاطع ارتش، پروژه رسالت، پروژه تقاطع فهمیده و پروژه پل کرکج در اولویت اتمام و بهره برداری قرار دارند.

    پروژه مقبره‌ الشعرا نیز به عنوان قدیمی ترین پروژه نیمه تمام تبریز در اولویت کاری شهرداری تبریز قرار گرفته است.

    شهردار تبریز در نخستین روزهای آغاز فعالیت خود با حضور در این مجموعه فرهنگی-تاریخی بر لزوم تسریع در اتمام این پروژه تاکید کرد و گفت: در سفر ریاست جمهوری مقرر شده ۱۵۰ میلیارد بودجه برای این پروژه اختصاص یابد و ما نیز در فاز اول تلاش داریم ضلع شمالی را به اتمام برسانیم.

    انتهای پیام/

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *