×
×

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جلفا :
مطالبه‌گری منطقی در رسانه ها تقویت شود

  • کد نوشته: 1524
  • شهریور ۷, ۱۴۰۱
  • 199 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : سرهنگ کریم خوش ترکیب فرمانده سپاه ناحیه شهرستان جلفا با بیان اینکه مطالبه‌گری منطقی در رسانه ها تقویت شود اظهار داشت : امروز بارزترین وظیفه خبرنگاران جهاد تبیین است لذا باید در راستای مطالبه مقام معظم رهبری داشته های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مردم و جهانیان بشناسانیم و شبهه افکنی دشمنان در خصوص انقلاب اسلامی را بی اثر کنید.
    مطالبه‌گری منطقی در رسانه ها تقویت شود

    به گزارش دیار آذربایجان : ، سرهنگ پاسدار کریم خوش ترکیب فرمانده سپاه ناحیه جلفا در نشست تجلیل از خبرنگاران افتخاری بسیج با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت شهدای خبرنگار گفت : امسال روز خبرنگار مصادف شد با ایام شهادت حضرت سیدالشهداء که بی شک نقش شما عزیزان در انعکاس اخبار واقعی حائز اهمیت بالایی است و از خبرنگاران به‌عنوان افسران عرصه خبر و رسانه و به تعبیر مقام معظم رهبری فعالین در این عرصه جزو افسران جنگ نرم هستند .

    وی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی خاطر نشان کرد: «کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود» این شعری آشناست که همه ما آن را می دانیم و این بیت یعنی انعکاس واقعی و عینی نهضت عاشورا تا به امروز که ۱۴۴۴ سال از آن واقعه عظیم گذشته است، در واقع علیرغم تبلیغات مسموم در خصوص شهدای مظلوم کربلا ، اگر روشنگری های حضرت زینب نبود آثاری نیز از فرهنگ عاشورا وجود نداشت.

    فرمانده سپاه ناحیه جلفا با اشاره به اینکه باید فرهنگ محرم در جامعه ترویج شود خاطر نشان کرد : بی شک حرکت زینب (س) احیاگر نهضت عاشوراست چرا که ایشان نقش بی بدیلی در تبیین واقعه کربلا و تبدیل آن به مکتب عاشورا داشتند و می شود از آن حضرت به عنوان خبرنگار عاشورا درس بزرگی گرفت .

    سرهنگ پاسدار «کریم خوش ترکیب» با بیان اینکه جهاد تبیین را یکی از وظایف مهم خبرنگاران عنوان کرد و افزود: امروز بارزترین وظیفه خبرنگاران جهاد تبیین است لذا باید در راستای مطالبه مقام معظم رهبری داشته های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مردم و جهانیان بشناسانیم و شبهه افکنی دشمنان در خصوص انقلاب اسلامی را بی اثر کنید.

    وی در خصوص وضعیت رسانه ای شهرستان مرزی جلفا گفت : الحمدلله فضای آرامی را در حوزه رسانه شاهد هستیم و همانند برخی از مناطق دیگر آشفته بازار نیست اما نباید این مهم را از یاد ببریم که فضای مطالبه گری که در رسانه صورت میگیرد نباید موجب آشفته شدن جامعه  شود و امنیت روانی را بهم بریزد .

    فرمانده سپاه ناحیه جلفا در ادامه بسیج را  یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت : امروز بسیج فراتر از یک مجموعه ، نهاد و یا یک تشکیلات است که میتوان بسیج یک فرهنگ ، مکتب و است که ریشه در آیات قرآن کریم دارد .

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *