×
×

دیار آذربایجان : گزارش می دهد :
افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ پروژه های خدماتی ، رفاهی و آموزشی در شهرستان جلفا

  • کد نوشته: 1537
  • شهریور ۸, ۱۴۰۱
  • 13 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : ۵ پروژه خدماتی ، رفاهی و آموزشی در شهرستان جلفا همزمان با گرامیداشت هفته دولت ، پیش از ظهر (یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱) ، با حضور امام جمعه شهرستان جلفا ، فرماندار و روسای ادارات ، خانواده های معظم شهدا و جمعی از مردم افتتاح و کلنگ زنی شد . 
    افتتاح و کلنگ‌زنی ۵ پروژه های خدماتی ، رفاهی و آموزشی در شهرستان جلفا

    به گزارش دیار آذربایجان : ، ۵ پروژه خدماتی ، رفاهی و آموزشی در شهرستان جلفا همزمان با گرامیداشت هفته دولت ، پیش از ظهر (یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱) ، با حضور امام جمعه شهرستان جلفا ، فرماندار و روسای ادارات ، خانواده های معظم شهدا و جمعی از مردم افتتاح و کلنگ زنی شد . 

    مجتمع تیرپارک و حمل و نقل شهر سیه رود از پروژه‌های درآمدزا برای شهرداری این شهر است که در مساحتی به وسعت ۹ هکتار با اعتبار اولیه یک میلیارد تومان (برای خاکریزی و تسطیح) برای ارائه خدمات مورد نیاز به رانندگان و وسایل نقلیه کلنگ زنی شد و بزودی عملیات اجرایی احداث آن آغاز می‌شود.

    مجتمع تجاری، رفاهی و خدماتی شهرداری سیه رود نیز یکی دیگر از پروژه های خدماتی و رفاهی این شهر است که این مجتمع در مساحتی به وسعت ۱۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد ریال یکی از پروژه‌های درآمدزا برای این شهرداری محسوب می‌شود که کلنگ زنی شد و بزودی عملیات اجرایی احداث این پروژه آغاز خواهد شد .

    همچنین در بخش آموزشی نیز مدرسه شش کلاسه شهید پور غلام با حضور مدیر کل نوسازی مدارس آذربایجان شرقی و مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان در روستای ایری سفلی از توابع بخش سیه رود شهرستان جلفا کلنگ زنی شد.

     بهره برداری از آب شرب روستای الف آباد بخش سیه رود شهرستان جلفا و همچنین افتتاح مدرسه شش کلاسه حاج ماشاءالله نوروزی و حاجیه خانم ستاره هاشمی در روستای اشتبین نیز از دیگر پروژه هایی بود که به بهره برداری رسید .

    گفتنی است در ادامه این برنامه نشست بررسی مسائل و مشکلات بخش سیه رود اعم از  آب شرب ، نقاط حادثه‌خیز محور مرزی ، کمبود آب کشاورزی ، پایین بودن سطح خدمات درمانگاه شبانه روزی و سایر مسایلی در حوزه های کشاورزی ، محیط زیست ، بهداشت و درمان ، منابع طبیعی و شهرداری سیه رود مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و همچنین مسئولان به منظور احصاء مشکلات مردم روستای قولان در این منطقه حضور یافتند .

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *