×
×

علی رغم تلاش کادر درمان بیمارستان کودکان تبریز :
فوت کودک ۵ ساله جلفایی بر اثر عقرب گزیدگی

  • کد نوشته: 1590
  • شهریور ۱۳, ۱۴۰۱
  • 32 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : فرهان احمدی کودک خردسال اهل شجاع که چند روز پیش در پارک طبیعت ارس دچار عقرب گزیدگی شده بود ، نیمه شب گذشته پس از چند روز بستری شدن در بخش آی سی یو بیمارستان کودکان تبریز و با وجود تلاش های کادر درمان متاسفانه درگذشت.
    فوت کودک ۵ ساله جلفایی بر اثر عقرب گزیدگی

    به گزارش دیار آذربایجان : ، فرهان احمدی کودک خردسال اهل شجاع که چند روز پیش در پارک طبیعت ارس دچار عقرب گزیدگی شده بود ، نیمه شب گذشته پس از چند روز بستری شدن در بخش آی سی یو بیمارستان کودکان تبریز و با وجود تلاش های کادر درمان متاسفانه درگذشت.

    چند روز پیش بود که خبری مبنی بر اینکه یک پسر بچه ۵ ساله اهل شهرستان جلفا ( روستای شجاع ) بر اثر عقرب گزیدگی به بیمارستان ساجدی هادیشهر انتقال میشود و کادر درمان این بیمارستان با استفاده از سرم های پادزهر و لوله گذاری در مرحله اول درمان بیمار را اعزام به بیمارستان کودکان تبریز میکنند .اما در این بیمارستان پس از بستری این کودک در قسمت آی سی یو ، علی رغم تلاش های کادر درمان متاسفانه این کودک جان خود را از دست داد .

    غم از دست دادن فرزند سخت است و بی شک با توسل به حضرت حق، صبوری برای شما و غفران الهی برای آن عزیز خواهانیم ، پایگاه خبری دیار آذربایجان : این ضایعه را به خانواده محترم احمدی تسلیت عرض مینماید .

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *