×
×

دیار آذربایجان : گزارش می دهد :
پرسش ها و پاسخ های شهردار مرند به طرح سئوال

  • کد نوشته: 1593
  • شهریور ۱۳, ۱۴۰۱
  • 27 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : – مرند : «رضا نظری» شهردار مرند در پاسخ به 16 سئوال 5 عضو شورای اسلامی شهر مرند عصر دیروز (شنبه 12/06/1401) در صحن شورای شهر حاضر شد .
    پرسش ها و پاسخ های شهردار مرند به طرح سئوال

    به گزارش دیار آذربایجان : از مرند ، «رضا نظری» شهردار مرند در پاسخ به ۱۶ سئوال ۵ عضو شورای اسلامی شهر مرند عصر دیروز (شنبه ۱۲/۰۶/۱۴۰۱) در صحن شورای شهر حاضر شد .

    براساس این گزارش سئوالات در حوزهای مختلف توسط شورای اسلامی شهر قرائت شد که دیار آذربایجان : اقدام به انتشار پرسش و پاسخ های این جلسه نموده است که بدین شرح است :

    ۱٫ پروژه روگذر پنج محراب : این پروژه مربوط به قبل از حضور بنده در شهرداری است لذا به نامه ها نگاه کنید و ببنید چه کسی قبل از من در این خصوص نامه ای به شورای شهر نوشته است .

    ۲٫ وضعیت پروژه سه راهی یامچی : خدمات دهی به این مسیر انجام خواهد گرفت اما این پروژه کار اساسی می خواهد که باید در بودجه شهرداری پیش بینی شود .

    ۳٫ عدم استفاده از نیروهای انسانی مفید در شهردار : در شهرداری وقتی میخواهم نفری را از سمتی جابجا کنم چون وابسته به یکی از آقایان است خط قرمز می شود ! شهردار باید خود تصمیم گیر باشد نه دیگران .

    ۴٫ وضعیت خدمات شهرداری خوب و مطلوب نیست : من به وجود نیروی های کارگری شاغل در خدمات افتخار می کنم ، آقای اسدی قبل از من بودند و آقای جوادی را من آورده ام و از خدمات ایشان راضی هستم .

    ۵٫ وضعیت زیباسازی شهر مرند و مشاغل مزاحم : آهنگری شغل مزاحم محسوب نمی شود و این داستان جدیدی نبوده بلکه از سال ها پیش نیز مطرح است اما در خصوص زیباسازی همین آبشاری که در ورودی شهر جنب مهمانسرای جهانگردی احداث شد طرح آن از اصفهان گرفته شده است با ۲۰ میلیون‌تومان توسط نیروی خدمات شهرداری انجام می گیرد که اگر به پیمانکار میدادیم با هزینه بیشتر تمام میشد و در کل در خصوص زیباسازی و فضای سبز اقدامات خوبی انجام گرفته است .

    ۶٫ توسعه شهر و‌مقابله با ساخت وسازهای غیرمجاز : ساخت وسازهای غیر مجاز در دوره من نبوده است از قبل هم این ساخت و سازها انجام میگیرد .

    ۷٫ عدم اقدام به مکانیزه کردن آبیاری فضاهای سبز : با کارخانه ها مذاکره کردیم گفتند باید مبلغ خرید را کارت بکشید و ببرید میدانید شهرداری پول ندارد ۱۳ بار حساب های شهرداری مسدود شد .

    ۸٫ موضوع کنار گذر شهر : کنار گذر درطرح تفصیلی نیامده است و هزاران میلیاردتومان اعتبار لازم است .

    ۹٫ شهرداری در مورد درآمد متکی به ماده ۱۰۰ است :این سوال جای تاسف است , شهرداری چقدر بدبخت شده است خود شورا تصویب می کندکه فلان مبلغ از ماده ۱۰۰ درآمد شهردار باید داشته باشد امروز هم چنین سوال را طرح می کند.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *