×
×

همزمان با برگزاری رویداد خرید ارس ؛
تداوم نظارت بر فروشگاه ها و واحدهای صنفی ارس

  • کد نوشته: 1626
  • شهریور ۱۸, ۱۴۰۱
  • 27 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : همزمان با برگزاری رویداد خرید ارس، اکیپ های بازرسی و نظارتی کمیته بازرگانی منطقه آزاد ارس بطور مستمر بر نحوه عرضه وتوزیع کالاهای سلامت محور در سطح منطقه، اسناد گمرکی، شرایط نگهداری کالاهای ممکن الفساد و قیمت گذاری کالاها بازدید و نظارت می کنند.
    تداوم نظارت بر فروشگاه ها و واحدهای صنفی ارس

    به گزارش دیار آذربایجان : ، همزمان با برگزاری رویداد تابستانه در منطقه، اکیپ‌های بازرسی و نظارتی کمیته بازرگانی منطقه آزاد ارس به‌طور مستمر بر نحوه عرضه و توزیع کالاهای سلامت محور در سطح منطقه، اسناد گمرکی، شرایط نگهداری کالاهای ممکن الفساد و قیمت‌گذاری کالاها بازدید و نظارت می‌کنند.‌

    در این بازدید‌ها، مواردی از جمله رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، دارا بودن مجوز‌های لازم و اسناد گمرکی برخی کالاها، قیمت‌ها، تازگی و سلامت مواد غذایی و گوشت و مرغ سنجش و بررسی می‌شود و در صورت بروز تخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

    هدف از این بازدید‌ها بررسی و کنترل قیمت‌ها در رویداد جشنواره تابستانی، کنترل مواد غذایی عرضه شده در واحدهای صنفی سطح عرضه محدوده، نظارت بر رعایت بهداشت، قیمت‌ها و نحوه ارائه خدمات و ایجاد رضایت خاطر ارسوندان، مسافران و گردشگران ورودی منطقه آزاد ارس می‌باشد.

    کمیته بازرگانی منطقه آزاد ارس متشکل از مدیریت بازرگانی این سازمان، اداره اماکن عمومی، نیروی انتظامی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا می‌باشد.

    نویسنده: نجیبه ظفری
    منبع: روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس
    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *