×
×

رئیس شورای اسلامی شهر مرند در گفتگو با دیار آذربایجان : :
ماجرای انتخاب سرپرست شهرداری مرند به کجا رسید؟

  • کد نوشته: 1664
  • شهریور ۲۹, ۱۴۰۱
  • 17 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : رئیس شورای اسلامی شهر مرند گفت : گرچه قانونا برای انتخاب سرپرست نیازی به استعلام وجود ندارد اما توجهی از سوی مسئولین ذیربط به این امر نشده و شورای اسلامی شهر منتظر اعلام نظر کمیته تطبیق است .
    ماجرای انتخاب سرپرست شهرداری مرند به کجا رسید؟

    به گزارش دیار آذربایجان : مهدی علیپور رئیس شورای اسلامی شهر مرند در خصوص آخرین وضعیت شهرداری مرند به خبرنگار دیار آذربایجان : گفت : با توجه به اینکه شرایط رضا نظری برای ادامه شهرداری در نشست علنی شورای اسلامی شهر مرند احراز نشد و با حداکثر آراء پایان کار وی اعلام گردید و آقای رضا اسدی به عنوان سرپرست شهرداری مرند انتخاب شده است اما به دلیل عدم برگزاری جلسه کمیته تطبیق و اعلام نظر آن تا به این لحظه همچنان منتظر هستیم چرا که مصوبات باید از سوی مراجع بالادست نظیر فرمانداری تایید شود و آنگاه اجرایی می شود.

    وی در ادامه افزود : گرچه قانونا برای انتخاب سرپرست نیازی به استعلام وجود ندارد اما توجهی از سوی مسئولین ذیربط به این امر نشده و شورای اسلامی شهر منتظر اعلام نظر کمیته تطبیق است .

    براساس این گزارش با گذشت ۱۰ روز از عزل شهردار مرند و انتخاب سرپرست جدید شهرداری هنوز فرمانداری شهرستان ویژه مرند از برگزاری جلسه کمیته هیأت تطبیق مصوبات شوراهای اسلامی خودداری کرده و برگزار نمی کند ! که امیدواریم فرمانداری شهرستان مرند در این خصوص اطلاع رسانی و شفاف سازی نماید.

    نویسنده: مهدی درخشانی
    منبع: دیار آذربایجان :
    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *