×
×

دیار آذربایجان : گزارش می دهد :
فرار شهردار مرند از برکناری / رضا نظری استعفاء کرد !

  • کد نوشته: 1667
  • شهریور ۲۹, ۱۴۰۱
  • 161 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : "رضا نظری " شهردار مرند که به تازگی از سوی شورای اسلامی شهر مرند استیضاح شده و نتوانسته بود به 16 سئوال اعضای این شهر پاسخ داده و آنها را قانع کند پس از یازده روز از فرصت عدم برگزاری جلسه کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری این شهرستان استفاده کرده و با تقدیم استعفاء به شورای اسلامی از برکناری خود فرار کند .
    فرار شهردار مرند از برکناری / رضا نظری استعفاء کرد !

    به گزارش دیار آذربایجان : ، “رضا نظری ” شهردار مرند که به تازگی از سوی شورای اسلامی شهر مرند استیضاح شده و نتوانسته بود به ۱۶ سئوال اعضای این شهر پاسخ داده و آنها را قانع کند پس از یازده روز از فرصت عدم برگزاری جلسه کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری این شهرستان استفاده کرده و با تقدیم استعفاء به شورای اسلامی از برکناری خود فرار کند .

    البته به احتمال زیاد شورای اسلامی شهر استعفای نظری را قبول نکرده و بر مصوبه خود مبنی بر عزل شهردار پافشاری نماید!

    گفتنی است شورای اسلامی شهر مرند در بیستم شهریور ماه سال جاری رضا اسدی را به عنوان سرپرست شهرداری مرند انتخاب کرده اند و حال باید منتظر ماند تا فرمانداری شهرستان مرند برای عدم اخلال در خدمات شهرداری مرند مصوبات شورای اسلامی را تایید کند تا معارفه رضا اسدی انجام شود و وی بتواند کار خود را به صورت رسمی و قانونی آغاز کند.

    لازم به توضیح است کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری این شهرستان تا به این لحظه از تایید یا رد مصوبه بیستم شهریورماه شورای اسلامی شهر مرند خودداری کرده است !

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *