×
×

دیار آذربایجان : گزارش می دهد :
شهر مرند در آرامش و ثبات

  • کد نوشته: 1684
  • مهر ۵, ۱۴۰۱
  • 44 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : پس از تجمعی محدود و ناآرامی ها در روز (چهارشنبه) هفته گذشته که در هسته مرکزی شهر مرند به وقوع پیوست تعدادی از تجمع کنندگان شعارهای ساختارشکنانه سر دادند و برخی افراد حاضر در این تجمع که به نیروهای نظامی و امنیتی حمله کردند با کوچکترین درگیری از سوی حافظان امنیت و همچنین بدون هیچگونه آسیبی به اموال عمومی، این اعتراضات مدیریت شد .
    شهر مرند در آرامش و ثبات

    به گزارش دیار آذربایجان : ، پس از تجمعی محدود و ناآرامی ها در روز (چهارشنبه) هفته گذشته که در هسته مرکزی شهر مرند به وقوع پیوست تعدادی از تجمع کنندگان شعارهای ساختارشکنانه سر دادند و برخی افراد حاضر در این تجمع که به نیروهای نظامی و امنیتی حمله کردند با کوچکترین درگیری از سوی حافظان امنیت و همچنین بدون هیچگونه آسیبی به اموال عمومی، این اعتراضات مدیریت شد .

    گفتنی است بعد از آن روز که چندین ساعت هم طول نکشید اوضاع در همه نقاط این شهر آرام است و هیچگونه موردی در خصوص ناآرامی ها وجود نداشته و پایان یافته است .

    گفتنی است همچنین نمازگزاران و اقشار مختلف مردم مرند همزمان با دیگر شهرهای کشور جمعه پس از برگزاری نماز جمعه در محکومیت اهانت به مقدسات راهپیمایی کرده و با سر دادن شعارهایی در محکومیت اهانت به مقدسات اعتراض خود را اعلام کردند.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *