×
×

رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی :
رینوتکس ۲۰۲۲ ؛ میزبان ایده های نو در حوزه آب،کشاورزی،فناوری زیستی و صنایع غذایی

  • کد نوشته: 1702
  • مهر ۶, ۱۴۰۱
  • 18 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : اولین جلسه هماهنگی زون کشاورزی و آب، فناوری زیستی و صنایع غذایی دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی با حضور رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی، غریب خواجه دبیر ستاد اجرایی نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۲، حجازی رئیس پژوهشکده بیوتکنولوژی شمال غرب کشور در سالن جلسات مرکز برگزار شد.
    رینوتکس ۲۰۲۲ ؛ میزبان ایده های نو در حوزه آب،کشاورزی،فناوری زیستی و صنایع غذایی

    به گزارش دیار آذربایجان : ، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی گفت: با عنایت به اینکه امسال مسئولیت زون کشاورزی و محیط زیست با زون آب و صنایع غذایی ادغام شده است، وظیفه ماست که با اتحاد و همدلی بسیار قوی در نمایشگاه حضور یافته و پرچم استان را برافراشته سازیم.

     احمد بایبوردی با تاکید بر لزوم جذب سرمایه گذار برای حمایت هرچه بیشتر از جوانان خوش فکر، افزود: باید در بحث سرمایه گذاری ورود پیدا کنیم تا حمایت از ایده ها میسر شود.

    وی ادامه داد: اطلاع رسانی به صورت ملی انجام شده است و تمام موسسات سازمان تحقیقات مکلف شده اند که با ما همکاری لازم را داشته باشند، امید است امسال با قدرت بیشتری حضور یابیم.

    در ادامه، غریب خواجه دبیر ستاد اجرایی دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی ضمن قدردانی از بایبوردی به خاطر انجام هماهنگی های لازم بین ادارات مرتبط با زون کشاورزی و آب – فناوری زیستی و صنایع غذایی، گفت: رینوتکس باید مجدد احیا شود و شاهد برگزاری با شکوه دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی باشیم.

    وی افزود: در این دوره کمیت، هدف ما نیست و به دنبال کیفیت هستیم از این رو باید اطلاع رسانی هدفمند داشته باشیم و به همه اعضای اکوسیستم فناوری کشوری اطلاع رسانی نماییم تا طرح ها و ایده های خود را در حوزه های مختلف در نمایشگاه شرکت دهند.

    وی با اشاره به ادغام زون آب با زون کشاورزی، فناوری زیستی و صنایع غذایی ادامه داد: همه ما نظرات متفاوت و ذائقه و عادت های گوناگونی داریم ولی باید نوآوری اجتماعی داشته باشیم و در کنار همدیگر کارها را جلو ببریم.

    دبیر و جانشین ستاد اجرایی دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، اضافه کرد: در بحث آب کلانشهر تبریز در بحران قرار دارد، باید در جذب و حضور شرکت هایی که در بحث آب و الگوی کشت ایده و طرح هایی دارند تمام توان خود را به کار گیریم.

    غریب خواجه در پایان سخنان خود گفت: امسال پارک علم و فناوری با تمام قوا پای کار هستند و نهایت همکاری را دارند.

    شایان ذکر است دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی از ۲ لغایت ۶ آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار خواهد شد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *