×
×

انتقاد تند امام جمعه شهرستان مرند :
نان با کیفیت حق مردم و مطالبات در این خصوص کاملا بجاست / این وضعیت پیش آمده در شأن مردم نیست

  • کد نوشته: 1910
  • آبان ۲۳, ۱۴۰۱
  • 24 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : امام جمعه شهرستان مرند در نشست صمیمی با اتحادیه صنف نانوایان این شهرستان که همزمان با روز ملی نان و نانوایی برگزار شد ، گفت : کیفیت نان خوب نیست و اشکال شرعی دارد ، مطالبات مردم در خصوص مشکلات نان و صفوف نانوایی ها کاملا بجاست اما باید برای این معضل به وجود آمده راه حلی پیدا کرد .
    نان با کیفیت حق مردم و مطالبات در این خصوص کاملا بجاست / این وضعیت پیش آمده در شأن مردم نیست

    به گزارش اختصاصی دیار آذربایجان : ، حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده امام جمعه شهرستان مرند در نشست صمیمی با اتحادیه صنف نانوایان این شهرستان که همزمان با روز ملی نان و نانوایی برگزار شد ، گفت : کیفیت نان خوب نیست و اشکال شرعی دارد ، مطالبات مردم در خصوص مشکلات نان و صفوف نانوایی ها کاملا بجاست اما باید برای این معضل به وجود آمده راه حلی پیدا کرد .

    وی با بیان اینکه نان اولویت غذایی مردم بوده و این قضیه شوخی بردار نیست متذکر شد : این وضعیت نان ، کیفیت آراد و صفوف تشکیل شده در مقابل نانوایی های شهرستان در شأن این مردم نیست و هیچ مدیریت واحدی نیز متأسفانه در این خصوص وجود ندارد.

    رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرند خاطر نشان کرد: بیش از ۵۰۰ نانوایی در سطح این شهرستان مشغول به فعالیت هستند و میزان سهمیه اختصاصی نیز به گفته مسئولان استان از سطح استاندارد چندین برابر بیشتر است.

    وی تاکید کرد : همه باید دست به دست هم بدهیم علی الخصوص نانوایان عزیز تا بیش از این مردم عمر خود را صرف صفوف نانوایی نکنند .

    حجت الاسلام نعمت زاده گفت : باید مشکلات نانوایان حل و فصل شود ، همچنین نمی شود تخلف عده ای انگشت شمار را نیز به پای تمامی این صنف نوشت و مردم نباید به چشم دیگری به نانوا نگاه کنند

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *