×
×

دیار آذربایجان : گزارش می دهد :
مجموعه چند منظوره فرهنگی ورزشی در مرند احداث می شود / مرند نیازمند توسعه نشاط اجتماعی

  • کد نوشته: 1954
  • آذر ۱, ۱۴۰۱
  • 31 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : به گفته سرپرست شهرداری مرند طبق پیش بینی و طراحی های اولیه ، مقرر شده است دو قطعه فوتسال چمن مصنوعی ، والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی ، زمین تنیس ، والیبال و بسکتبال و تیراندازی بصورت نوین و امکانات به روز در این مجموعه احداث و ایجاد شود.
    مجموعه چند منظوره فرهنگی ورزشی در مرند احداث می شود / مرند نیازمند توسعه نشاط اجتماعی

    به گزارش دیار آذربایجان :، ترمینال روستایی شمال مرند که طی سال های قبل جهت کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر مرند احداث شد با انتقادات شهروندان به دلیل دوری از شهر و هزینه های گزاف برای شهروندان جهت انتقال به این ترمینال موقتا تعطیل و مکان دیگری در داخل شهر در جهت سهولت دسترسی شهروندان به حمل و نقل برون شهری منتقل شد .

    این ترمینال که بعد از این موضوع تعطیل و بلااستفاده شده بود حال با تدبیر شهرداری مرند قرار است به یک مجموعه فرهنگی و ورزشی تبدیل شود .

    «رضا اسدی» سرپرست شهرداری مرند از احداث مجموعه چند منظوره فرهنگی و ورزشی در محل ترمینال روستایی شمال مرند در این شهر خبر داد و گفت : مقدمات طرح احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی شروع شده که انشاالله بزودی به بهره برداری خواهد رسید .

    به گفته سرپرست شهرداری مرند طبق پیش بینی و طراحی های اولیه ، مقرر شده است دو قطعه فوتسال چمن مصنوعی ، والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی ، زمین تنیس ، والیبال و بسکتبال و تیراندازی بصورت نوین و امکانات به روز در این مجموعه احداث و ایجاد شود.

    «گرچه این طرح شهرداری با واکنش های برخی از رسانه ها مواجه شده است اما فارغ از دیدگاه های متفاوت برخی از فعالان رسانه ای و مجازی این پروژه چند منظوره فرهنگی و ورزشی یکی از نیازهای اساسی شهر مرند است چرا که این شهر روز به روز شاهد افزایش جمعیت بوده و نیازمند توسعه و احداث فضاهای جدید ورزشی و فرهنگی در راستای نشاط اجتماعی است .»

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *