×
×

اختصاصی دیار آذربایجان : :
اخبار خوب برای مردم شهرستان مرند

  • کد نوشته: 1971
  • دی ۷, ۱۴۰۱
  • 84 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : امروز برایتان کلی خبرهای خوب داریم. رنگ به رنگ و دلربا. ما مرندی روزهای روشن بسیاری داشته و خواهیم داشت اما فقط دستان من و تو هموطن توانسته امید بیافریند و این وطن را آبادتر کند. می‌دانیم که به این حرف ها باور دارید یا روزی بدان خواهید رسید. پس بدون معطلی برویم سراغ خبرهای خوب امروزمان.
    اخبار خوب برای مردم شهرستان مرند

    دیار آذربایجان : : امروز برایتان کلی خبرهای خوب داریم. رنگ به رنگ و دلربا. ما مرندی روزهای روشن بسیاری داشته و خواهیم داشت اما فقط دستان من و تو هموطن توانسته امید بیافریند و این وطن را آبادتر کند. می‌دانیم که به این حرف ها باور دارید یا روزی بدان خواهید رسید. پس بدون معطلی برویم سراغ خبرهای خوب امروزمان.
     اختصاص سی وسه قطعه زمین به خانواده های دارای بیش از ۲ فرزند معلول در مرند
    رئیس اداره بهزیستی شهرستان مرند از اختصاص سی وسه قطعه زمین به خانواده های دارای ۲ یا ۳ معلول فاقد مسکن در مرند خبر داد و گفت : مسابقات ویلچر رانی و دارت بین معلولین، تجلیل از معلولین کارآفرین، بازدید عمومی از مرکز توانبخشی سنگبران میشو و همچنین مرکز سرای سالمندان مهر از دیگر برنامه های روز جهانی معلولین در ۱۲ آذرماه است.
    افزایش فضای فیزیکی درمانگاه تامین اجتماعی مرند
    مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی با حضور در شهرستان مرند و طی بازدیدی از درمانگاه تامین اجتماعی مرند از افزایش فضای فیزیکی درمانگاه تامین اجتماعی مرند خبر داد.
     اهدای ۵۷ سری جهیزیه به نوعروسان مرندی 
    به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج ۵۷  سری جهیزیه که توسط نهادها و خیرین مناطق مختلف شهرستان مرند ارائه شده بود به نوعروسان اهدا شد .
    آزادی ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد به همت خیّر مرندی
    رئیس دادگستری مرند از آزادی ۱۴ زندانی جرائم غیرعمد مالی به همت خانواده مرحوم طهماسب پور در این شهرستان خبر داد.
     بانوان ووشو کار مرندی نائب قهرمان استان شدند
    مسابقات انتخابی ووشو بانوان  بزرگسالان آذربایجان شرقی در بخش های تالو وساندا  با حضور ۴۴ ورزشکار در قالب  هفت تیم در مرند برگزار شد  که در پایان این دور از مسابقات تیم ووشو مرند بعد از تیم تبریز نائب قهرمان این مسابقات شد .
    انتخاب معلم مرندی به عنوان داور جشنواره کشوری فیلم کوتاه دانش‌آموزی 
    حمید ضرغامی معلم شهرستان مرند به عنوان داور بخش نهایی هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دانش آموز مدرسه انتخاب شد.
    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *