×
×

رئیس اداره ماشین‌آلات راهداری آذربایجان شرقی خبر داد :
بازسازی کامل ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری آذربایجان‌ شرقی

  • کد نوشته: 2003
  • دی ۷, ۱۴۰۱
  • 24 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری آذربایجان‌شرقی با هزینه ۶ میلیارد تومانی بازسازی شد.
    بازسازی کامل ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری آذربایجان‌ شرقی

    به گزارش دیار آذربایجان : جعفر تبریزی، افزود: بازسازی ماشین آلات راهداری در این اداره موجب صرفه جویی سه برابری هزینه نسبت به تعمیرگاه‌های خصوصی شده است.

    وی با بیان اینکه با ایده پردازی در مجموعه اداره ماشین آلات، سیستم سوخت گیری و مدیریت سوخت راهدارخانه‌ها هوشمند شده است، اظهار داشت: برای طراحی و ساخت دستگاه سیستم هوشمند پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان هزینه شده است.

    رئیس اداره ماشین‌آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: این دستگاه موجب می‌شود میزان سوخت موجود در مخازن به صورت آنلاین رصد، سهمیه هر خودرو به صورت دقیق محاسبه و از هدرروی سوخت در مراحل مختلف جلوگیری شود.

    تبریزی، ادامه داد: این دستگاه سوخت خروجی از تانکر را به صورت هوشمند تصفیه کرده و سوخت پاک را به خودرو منتقل می‌کند که موجب عملکرد خوب ماشین آلات می‌شود.

    وی یادآوری کرد: مخازن سوخت موجود در راهدارخانه‌های استان نیز که به مرور زمان دچار فرسودگی شده بودند با هزینه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی بازسازی، لایروبی و رنگ آمیزی شدند تا سلامت سوخت مصرفی ماشین آلات تضمین شود.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *