×
×

دیار آذربایجان : گزارش می دهد :
دستور ویژه مُدیرعامل منطقه آزاد ارس برای خرید دستگاه سی ‌تی اِسکَن بیمارستان هادیشهر

  • کد نوشته: 2019
  • دی ۲۶, ۱۴۰۱
  • 28 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : مجید کیانی در دومین جلسه شورای اداری منطقه آزاد ارس دستور اختصاص ۱۰ میلیارد ریال جهت خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر را صادر و برای مشارکت در توسعه خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان اعلام آمادگی کرد.
    دستور ویژه مُدیرعامل منطقه آزاد ارس برای خرید دستگاه سی ‌تی اِسکَن بیمارستان هادیشهر

    به گزارش دیار آذربایجان : ، مجید کیانی در دومین جلسه شورای اداری منطقه آزاد ارس دستور اختصاص ۱۰ میلیارد ریال جهت خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن بیمارستان دکتر ساجدی هادیشهر را صادر و برای مشارکت در توسعه خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان اعلام آمادگی کرد.

    وی افزود: ما برای تعیین تکلیف نیازهای حوزه بهداشت و درمان منطقه در انتظار همکاری دانشگاه علوم پزشکی تبریز هستیم و از سال‌ها بی‌توجهی به زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی منطقه گله‌مندیم.

    مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های قانونی ارس برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های متنوع و فعالیت واحدهای صنعتی و اشتغال بیش از ۱۸ هزار نفر در این منطقه آزاد از یک سو و اظهار علاقه سرمایه‌گذاران برای فعالیت در حوزه گردشگری سلامت و آینده اقتصادی پر رونق این منطقه، باید مورد توجه مدیران انقلابی و دغدغه‌مند توسعه تولید و اشغال باشد.‌

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *