×
×

سرپرست هئیت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی:
مراحل تور دوچرخه سواری مرند- ارس- ماکو مشخص شد

  • کد نوشته: 2295
  • اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۲
  • 71 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : سرپرست هیئت دوچرخه سواری آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری سومین دوره تور دوچرخه سواری جوانان مرند-ارس گفت: مراحل این تور دوچرخه سواری مشخص شد.
    مراحل تور دوچرخه سواری مرند- ارس- ماکو مشخص شد

    به گزارش دیار آذربایجان : ، ناصر هوشیار در گفتگو با خبرنگاران ، افزود:، سومین دوره تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری جوانان مرند-ارس در روزهای پایانی اردیبهشت ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

    سرپرست هیئت دوچرخه‌سواری آذربایجان‌شرقی، عنوان کرد: در این دوره از تور منطقه آزاد ماکو نیز مشارکت خواهد داشت و به همین علت، سومین دوره این تور به نام تور مرند-ارس-ماکو نامگذاری شده است.

    هوشیار با اشاره به زمان برگزاری تور، اذعان داشت: روز سه‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه روز افتتاحیه این رقابت خواهد بود که در ماکو و به میزبانی سازمان آزاد ماکو برگزار می‌شود.

    مرحله نخست سومین دوره این تور بین‌المللی روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت به صورت کریتریوم و به مسافت ۶۰ کیلومتر برگزار می‌شود و پس از پایان مرحله اول، تیم‌ها به منطقه آزاد ارس ترانسفر می‌شوند.

    مرحله دوم روز پنج‌شنبه ۲۸ اردیبهشت در منطقه آزاد ارس به مسافت ۶۳ کیلومتر برگزار می‌شود. خط استارت و پایان در پارک درنا شهرستان جلفا خواهد بود.

    مرحله سوم روز جمعه ۲۹ اردیبهشت از منطقه آزاد ارس استارت زده می‌شود و رکابزنان ۵۸ کیلومتر به سمت روستای تاریخی زنوزق را رکاب می‌زنند.

    مرحله چهارم و پایانی تور روز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه به مسافت ۴۸ کیلومتر از مقابل باغ رضوان شهرستان مرند استارت زده می‌شود و خط پایان هم مقابل هتل کاروانسرای یام می‌باشد.

    نویسنده: مهدی درخشانی/ سردبیر
    منبع: خبرگزاری مهر
    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *