×
×

به همت شهرداری تبریز انجام شد :
آسفالت‌ریزی چهار هزار و ۵۰۰ تنی معابر تبریز طی هفته گذشته

  • کد نوشته: 2300
  • اردیبهشت ۱۷, ۱۴۰۲
  • 37 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : در دومین هفته‌ اردیبهشت، شهرداری تبریز با توزیع حدود چهار هزار و ۵۰۰ آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر گامی موثر جهت ساماندهی معابر شهر و تسهیل تردد انجام داده است.
    آسفالت‌ریزی چهار هزار و ۵۰۰ تنی معابر تبریز طی هفته گذشته

    به گزارش دیار آذربایجان : ، با وجود بارش‌های اردیبهشتی، شهرداری تبریز مطابق ماه‌های دیگر سال اقدام به ارائه خدمات محله‌ای کرده و انجام آسفالت‌ریزی های متعدد در نقاط مختلف شهر در دستور کار مناطق دهگانه قرار دارد.

    آسفالت ریزی معابر اصلی شهر یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری برای بهبود کیفیت معابر است و در همین راستا شهرداری تمام همت خود را برای افزایش حجم تولید آسفالت و احداث کارخانه جدید آسفالت قرار داده تا با این اقدامات مرتفع کننده نیاز شهر تبریز در موضوع آسفالت باشد.

    شهرداری تبریز در راستای رسیدگی به مطالبات به‌حق شهروندان، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است. آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری موضعی یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری تبریز در سال جاری است و برای تحقق این امر مهم بودجه عمرانی امسال را به نسبت سال قبل ۲.۵ برابر افزایش داده است.

    در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

     آسفالت‌ریزی چهار هزار و ۵۰۰ تنی معابر تبریز طی هفته گذشته

    منطقه ۱

    طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع ۲۲۹ تن آسفالت در سطح معابر برای آسفالت اساسی و لکه گیری منطقه اقدام کرد.

    بر همین اساس مسیرهای بلوار شهریار نبش بهزیستی، بعثت واقع در توانیر آسفالت اساسی و برخی دیگر از محلات ولیعصر و عباسی سطح این منطقه لکه گیری شدند.

    منطقه ۲

    شهرداری منطقه ۲ تبریز نیز با ۱۸۵ تن آسفالت برای آماده سازی و بهسازی معابر منطقه اقدام کرده است.

    بر همین اساس مسیرهای محوطه خبرگزاری جمهوری اسلامی تا ابتدای شهرک زعفرانیه، کوی راز منتهی به ائل گولی آسفالت اساسی شده است و در محلات باختر، گلستان ولیعصر جنوبی، جدیری شمالی، کوی شفای یاغچیان لگه گیری شده است.

    منطقه ۳

    شهرداری منطقه ۳ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۱۲۰۰ تنی در راستای بهسازی معابر اقدام کرده است.

    بر همین اساس مسیرهای کنارگذر شمالی ترمینال و شهیدان والایی واقع در خیابان حافظ آسفالت اساسی و برخی دیگر از محلات همچون کوی فتحی وند واقع در آزادی، کوی کلانتری منظریه لکه گیری شدند.

    منطقه ۴

    شهرداری منطقه ۴ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۳۵۰ تنی در راستای بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

    بر همین اساس کوچه شهید رجب زاده واقع در خیام، باند کندرو ایستگاه آتش نشانی واقع در ستارخان، انقلاب (کوچه شهید اسدی)، شهید دخلی (کوی شهید پاشایی)، شهید خرسندی، بهار (کوی زرگران)، بارون آواک، اره گر، ۱۸ متری معرفت واقع در شهرک آذربایجان، علی سیاه پوش، خیابان قدس، ظهیری، پاسداران (پشت مغازه‌های مصلی) از جمله خیابان‌ها، محل‌ها و معابری است که توسط این منطقه لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی اساسی شده است.

    منطقه ۵

    شهرداری منطقه ۵ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۴۱۵ تنی در راستای بهسازی معابر اقدام کرده است. این آسفالت ریزی در محوطه بازارچه محلی مرزداران، کوی مهر مرزداران، کوی نور واقع در بارنج، دوربرگردان سپهر پروژه اتوبان ولایت و دیگر محلات انجام یافته است.

    منطقه ۶

    شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با ۵۴۰ تن آسفالت جهت بهسازی معابر خود اقدام کرده است.

    آسفالت ریزی طی هفته گذشته در محل‌های خیابان راه آهن کوی اردیبهشت اول و سوم، کوی قدس، آناخاتون، کوی صنعت اول، جاده سنتو، جاده تبریز – مرند، اول جاده مایان و شهرک امام خمینی (ره) و شنب غازان عملیات آسفالت ریزی توسط عوامل اجرایی این منطقه اجرا شده است.

     آسفالت‌ریزی چهار هزار و ۵۰۰ تنی معابر تبریز طی هفته گذشته

    منطقه ۷

    شهرداری منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی ۴۱ تنی را طی هفته گذشته در مسیر جاده پلینار واقع در کجووار دستور کار خود قرار داد.

    منطقه ۸

    شهرداری منطقه ۸ تبریز طی هفته گذشته با ۳۰۰ تن آسفالت ریزی در مسیر کوچه روشنایی خاقانی و کوچه مجتهدی ها و دیگر محلات لکه گیری اقدام کرده است.

    منطقه ۹

    شهرداری منطقه ۹ تبریز طی هفته گذشته با آسفالت ریزی ۱۰۰۰ تنی در مسیرهای خیابان ۱۶ متری، لوپ ورودی بیمارستان مردانی آذر و محلات دیگر آسفالت اساسی و لکه گیری اقدام کرده است.

    منطقه ۱۰

    شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز آسفالت ریزی ۲۳۰ تنی را طی هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد. در این هفته آسفالت کوی گل‌ریزان ۲ و کوچه‌های نیلوفر ۱ و ۲ شهرک ارم، کوچه نامی خیابان منبع، محلاتی در چایکنار و… در دستور کار خود قرار داد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *