×
×

معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد؛
تحقق۷۲۰۰ میلیارد تومان از تعهدات سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی

  • کد نوشته: 2352
  • اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۲
  • 19 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: در حال حاضر هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از تعهدات سفر استانی ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی محقق شده که اتفاق بزرگی است.
    تحقق۷۲۰۰ میلیارد تومان از تعهدات سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی

    به گزارش دیار آذربایجان : ، محسن منصوری در جربان بازدید از پروژه‌های مختلف عمرانی در تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آذربایجان شرقی برای مجموعه دولت و شخص رئیس جمهور اهمیت ویژه‌ای داشته و عنایت خاصی دارند و پیگیر مشکلات آن هستند و به لطف خدا کارهای بزرگی در استان شروع شده است.

    وی ادامه داد: بخشی از پروژه‌ها را دیدم، مصوبات خوبی هم در سفر ریاست جمهوری اختصاص یافته و در حال حاضر هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از تعهدات سفر استانی محقق شده که اتفاق بزرگی است چراکه کمتر از یکسال از سفر ریاست جمهوری به آذربایجان می‌گذرد.

    وی افزود: کارهایی که چندین سال معطل مانده بود، فعال شده که مهمترین آن راه‌آهن تبریز-میانه است و در اولین فرصت طی یکی دو ماه آینده با حضور رئیس جمهور افتتاح می‌شود و این مطالبه اصلی مردم آذربایجان است و تحولات بزرگی در استان انجام می‌شود.

    منصوری خاطرنشان کرد: بازدیدی از کمربندی دوم تبریز داشتیم که بخشی از آزادراه تبریز-ارومیه را تشکیل می‌دهد و ۲۵ درصد پیشرفت دارد که تأمین اعتبار هم می‌کنیم و درخواست تهاتر زمین را داشتند که در فرایند تسهیل تملک مجوز داده شده و پیمانکار هم مستقر است.

    وی تاکید کرد: پروژه‌های بیمارستانی خوبی شروع شده، اگر به بهره‌برداری برسد در سطح سرانه استان تحولات خوبی انجام می‌شود، اکنون سطح سرانه استان ۱.۸ است که اگر به ۲ برسد به استانداردهای لازم می‌رسیم.

    وی گفت: پروژه مقبره الشعرا هم به لحاظ فرهنگی پروژه مهمی است که گره مدیریتی داشته و استاندار مدیریت کرده و دولت هم منابع داده است و فاز اول آن در خرداد افتتاح می‌شود.

    معاون اجرایی رئیس‌جمهور یادآور شد: تحول اساسی در حوزه عمرانی اقتصادی ایجاد شده و سرمایه‌گذاری در موضوعات مختلف فعال شده است و همه پای کار هستند که امیدواریم مجموع این اتفاقات تحولات اساسی در سطح استان و منطقه ایجاد کند.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *