×
×

با حضور جانشین فرمانده سپاه عاشورا /
مراسم یادواره شهید روح مدافع حرم روح الله طالبی اقدم در مرند برگزار شد

  • کد نوشته: 600
  • مهر ۲۹, ۱۴۰۰
  • 178 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : جانشین فرمانده سپاه عاشورا در مراسم یادواره شهید روح مدافع حرم روح الله طالبی اقدم در مرند گفت : شهدای حرم احیاگر خون شهدای کربلا عنوان کرد.
    مراسم یادواره شهید روح مدافع حرم روح الله طالبی اقدم در مرند برگزار شد

    به گزارش دیار آذربایجان : ، سردار عباسقلی زاده جانشین فرمانده سپاه عاشورا در هفتیمن سالگرد شهادت شهید مدافع حرم روح الله طالبی اقدم در شهر کشکسرای شهرستان مرند گفت: شهدای مدافعین حرم به معنای واقعی ادامه دهنده راه شهدای دفاع مقدس و احاگر خون شهدای کربلا بودند.

    جانشین فرمانده سپاه عاشورا در مورد شخصیت شهید روح الله طالبی اقدم افزود: این شهید والامقام با گذشت از دختر دوماهه و خانواده خود پای در راه امام حسین (علیه السلام) گذشت تا بار دیگر تاریخ نظاره گر ایثار و از جان گذشتگی در راه حفظ اسلام باشد.

    سردار عباسقلی زاده گفت: باید هر ساله برنامه‌های متنوعی در راستای شناساندن شخصیت این شهدا در شهر‌ها و روستا‌ها برگزار شود تا جوانان با منش و رفتار این بزرگواران بیشتر آشنا شده و پای در راه این شهدا در حفظ اسلام و انقلاب بگذارند.

    براساس این گزارش ، شهید مدافع حرم روح الله طالبی اقدم اهل شهر کشکسرای شهرستان مرند در اول آبان ماه سال ۱۳۹۴ در درگیری با گروه‌های داعشی در کشور سوریه به مقام والای شهادت نائل شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *