به گزارش شهریار، در جلسه هماهنگی که با حضور نمایندگانی از اداره کل درآمد و نوسازی، معاونت شهرسازی و معماری و شرکت مهندسی مجری طرح برگزار شد، محمدرضا کاظمی با تاکید بر ضرورت راه اندازی این سامانه گفت: کاهش مراجعه شهروندان به شهرداری، کاهش قابل توجه بروکراسی اداری، انجام امور و کارهای شهروندان در کمترین زمان ممکن، کمک به کاهش ترافیک شهری، تسهیل امور و جلب رضایت شهروندان از جمله اهداف اصلی در راه اندازی سامانه شهروندسپاری است.
وی ادامه داد: نمایندگانی که در این جلسه حضور دارند، باید تا آخر هفته جاری مراحل مربوط به حوزه استحفاظی خود را بررسی و مشکلات احتمالی در سیستم را اعلام کنند تا بلافاصله رفع شود.
مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز با بیان اینکه سامانه شهروندسپاری با عنوان سرا ۱۰ شروع به کار خواهدکرد، اظهار داشت: نحوه استفاده از این سامانه از طرق مختلف به شهروندان محترم آموزش داده می شود تا در بهره گیری از آن مشکلی برای این عزیزان به وجود نیاید.
کاظمی در انتها تاکید کرد که این سامانه در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.
دیدگاهتان را بنویسید