×
×

در کمتر از ۴ ساعت /
دستگیری عاملان قتل جوان ۱۹ ساله در شهرستان مرند

  • کد نوشته: 902
  • آبان ۲۰, ۱۴۰۰
  • 205 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان ۱۹ ساله در کمتر از ۴ ساعت خبر داد.
    دستگیری عاملان قتل جوان ۱۹ ساله در شهرستان مرند

    به گزارش دیار آذربایجان : ، سرهنگ “محمد جلیلیان” در تشریح این خبر گفت : درپی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان مرند موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرارگرفت.

    وی افزود: ماموران باحضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند ، یکنفر جوان ۱۹ ساله با دو نفر جوان دیگر بدلیل نامعلومی در محوطه یکی از سالن های ورزشی شهر با یکدیگر درگیر شدند که در این درگیری جوان ۱۹ ساله مورد اصابت چاقو قرارگرفته و به بیمارستان منتقل که بعلت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد

    سرهنگ ” جلیلیان” اظهارداشت،: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند دو برادر که عامل نزاع و درگیری و قتل بوده واز محل درگیری متواری شده بودند را در کمتر ۴ ساعت شناسایی و دستگیر کنند .

    فرمانده انتظامی مرند در پایان ضمن توصیه به خانواده ها مبنی بر کنترل و نظارت بر رفتار فرزندان خود ، امنیت و آرامش شهروندان و جامعه را خط قرمز پلیس اعلام کرد و گفت: پلیس شهرستان با هرگونه اقدامی که امنیت و آرامش شهروندان را مختل کند با جدیت برخور می کند .

    منبع: خبرگزاری پلیس

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *