×
×

دیار آذربایجان : گزارش می دهد :
جهانگیر رضوی مدیر مجتمع مس سونگون شد

  • کد نوشته: 957
  • آذر ۷, ۱۴۰۰
  • 677 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : جهانگیر رضوی به عنوان سکاندار جدید مجتمع مس سونگون آذربایجان انتخاب و معرفی شد.
    جهانگیر رضوی مدیر مجتمع مس سونگون شد

    به گزارش دیار آذربایجان : ، در حکمی از سوی دکتر اردشیر سعد محمدی مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مهندس جهانگیر رضوی به عنوان مدیر جدید مجتمع مس سونگون منصوب شد.

    گفتنی است وی پیش از این در سمت معاونتِ انرژی و مهندسیِ مجتمع مس سونگون فعالیت می کرد.

    مهندس رضوی از نیروهای متخصص و باسابقه یِ صنعت مس است و آشنایی کامل به مزیت ها و مشکلات مجتمع مس سونگون دارد و قطعا این شناخت نقش کلیدی را در راستای اعتلای این مجتمع به اهداف عالیه خود خواهد داشت.

    مهندس جهانگیر رضوی در این آیین ضمن تقدیر از اعتماد مجموعه مس و مدیران ارشد شرکت ملّی صنایع مس ایران گفت: به یاد دارم که با مجموعه همکاران کار را شروع کردیم، در ادامه توسعه دادیم و امروز مس سونگون به عنوان یکی از مجموعه های معدنی بزرگ و مطرح در کشور تبدیل شده است و امیدواریم بتوانیم در سایه تلاش و لطف همکاران عزیز شاهد توفیقات روزافزون باشیم.

    مدیر مجتمع مس سونگون ضمن تقدیر از تلاش های مهندس بیات ماکو مدیر سابق این مجموعه افزود: بنده بر این اصل که پرسنل هر مجموعه سرمایه اصلی آن مجموعه را تشکیل می دهند اعتقاد دارم و مطمئن هستم با برنامه ریزی های دقیق و تلاش های روزافزون سربلند از این آزمون الهی خواهیم بود.

     رضوی با اشاره به سخنان دکتر سعدمحمدی مدیرعامل شرکت ملّی صنایع مس ایران افزود: قطعاً تلاش خواهیم نمود با حمایت های مدیران ارشد شرکت مس و ایجاد نظم و آرامش در محیط کاری، و با برنامه ریزی تخصصی در پیشبرد اهداف مجتمع و شرکت مس گام برداریم و با رفع مشکلات موجود، شاهد پیاده سازی افق های روشن ترسیمی آن باشیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *