×
×

شهردار مرند در نشست با خبرنگاران :
۱۹ پروژه عمرانی ناتمام تحویل گرفته ام / ۲۹ میلیارد از بدهی ها را پرداخت کرده ایم

  • کد نوشته: 1246
  • اسفند ۱۲, ۱۴۰۰
  • 114 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : شهردار مرند در نشست با خبرنگاران گفت : 19 پروژه نیمه تمام به من داده‌اند که عمده این پروژه ها جواهر، اطلس، بازار بزرگ، ساختمان مدیریت بحران، مغازه های باغ رضوان، تپه شهدا، پارک دانشجو و تالار شهر می باشند.
    ۱۹ پروژه عمرانی ناتمام تحویل گرفته ام / ۲۹ میلیارد از بدهی ها را پرداخت کرده ایم

    به گزارش دیار آذربایجان : ، رضا نظری شهردار مرند در نشست خبری با اصحاب رسانه ای شهرستان با تشریح بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ شهرداری و شورای اسلامی مرند اظهار داشت : از زمان شروع به کار من بدهی شهرداری حدود ۸۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که این بدهی ها به سازمان تامین اجتماعی، امور مالیاتی، پیمانکاران،حقوق کارکنان، بازنشستگان و غرامت ملکی که از سنوات گذشته مانده اند را شامل می شود .

    وی با بیان اینکه شهرداری را با ۱۹ پروژه عمرانی ناتمام تحویل گرفته ام خاطر نشان کرد : ۱۹ پروژه نیمه تمام به من داده‌اند که عمده این پروژه ها جواهر، اطلس، بازار بزرگ، ساختمان مدیریت بحران، مغازه های باغ رضوان، تپه شهدا، پارک دانشجو و تالار شهر می باشند.

    شهردار مرند با اشاره به اینکه در ۴ ماه گذشته ۲۹ میلیارد از بدهی ها را پرداخت کرده ایم گفت : حدود ۵۵۶۷ تن آسفالت برای معابر و محلات سطح شهر استفاده کرده ایم، اکثر پیاده رو های سطح شهر رو سنگ فرش کرده ایم، مغازه های باغ رضوان را تکمیل کرده ایم که در شرف افتتاح هستند، تا اواخر اردیبهشت تالار شهر را افتتاح خواهیم کرد، یک سری از املاک شهرداری سند دار نبودند که برای آنها سند گرفتیم.

    دکتر نظری از افزایش ۷۷ درصدی بودجه ۱۴۰۱ نسبت به سال جاری خبر داد و تاکید کرد : برای بودجه سال ۱۴۰۱ حدود ۱۸۶ میلیارد تومان تصویب شده است که ۷۷درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و همچنین عوارض تعرفه برای سال ۱۴۰۱ را نسبت به سال جاری حدود ۲۷درصد افزایش داده ایم.

    وی با بیان اینکه ۵۰ درصد از بوجه سال آتی صرف پروژه های عمرانی خواهد شد اظهار داشت : برای سال بعدی با شورای شهر همدل شده ایم که بتوانیم ۵۰ درصد بودجه را صرف هزینه های جاری کنیم و ۵۰درصد صرف بودجه عمرانی شود.

    براساس این گزارش ، شهردار مرند در خاتمه این نشست ضمن پاسخ به سئوالات خبرنگاران از نوسازی ناوگان شهرداری مرند و همچنین احداث پارک بانوان خبر داد .

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *