×
×

رئیس اداره گاز شهرستان مرند :
بهره مندی اکثریت خانوارهای روستایی شهرستان مرند از نعمت گاز طبیعی

  • کد نوشته: 1268
  • اسفند ۲۵, ۱۴۰۰
  • 392 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : رئیس اداره گاز شهرستان مرند گفت : امسال با اتمام گازرسانی به 4 روستای شهرستان مرند، درصد بهره مندی خانوار روستایی به 99.8 درصد افزایش یافته و به اتمام گازرسانی خانگی نزدیک شده ایم.
    بهره مندی اکثریت خانوارهای روستایی  شهرستان مرند از  نعمت گاز  طبیعی

    به گزارش دیار آذربایجان : ، یحیی قاسم زاده در تشریح عملکرد گازرسانی در شهرستان مرند افزود: در حال حاضر این شهرستان با ۱۱۲ هزار و ۹۱۲ مشترک تحت پوشش گاز طبیعی، از لحاظ گازرسانی در ردیف شهرستان های سبز قرار دارد.

    وی اظهار داشت: برای تأمین این بهره مندی شهری و روستایی یک هزار و ۶۸۹ کیلومتر شبکه گازرسانی در اقطار مختلف اجرا و ۵۷ هزار و ۶۷۹ انشعاب گاز واگذار شده است.

    قاسم زاده به اقدامات شاخص در حوزه حفظ پایداری گاز مشترکین اشاره وتصریح کرد: بمنظور حفظ پایداری جریان گاز مشترکین، پروژه افزایش ظرفیت ایستگاه های C.G.S مرند و C.G.S قرمزی قشلاق و احداث ساختمان و شبکه وتاسیسات مکانیکال، یک ایستگاه T.B.S در شهر مرند، مراحل پیمانسپاری را طی نموده و در سال آتی اجرا خواهد شد. همچنین پروژه لوپ محور صنعتی قرمزی قشلاق به کشکسرای با اجرای ۱۳ کیلومتر خط تغذیه ۱۰ اینچ درحال اجرا بوده که سهم مهمی درتأمین گاز صنایع و مراکز تولیدی وحفظ پایداری گاز مصرف کنندگان خواهد داشت.

    رئیس اداره گاز شهرستان مرند در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح عملکرد گازرسانی به بخش تولیدی و صنعتی شهرستان پرداخت و خاطرنشان کرد: امسال جریان گاز ۴۸ واحد تولیدی در قالب مصوبه شورای اقتصاد تأمین گردیده و شمار کل تعداد واحدهای صنعتی گازدار شده از محل این طرح به ۱۸۱ واحد افزایش یافته است همچنین پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی شماره ۲ مرند با اجرای ۵۴۸ متر خط تغذیه و احداث یک ایستگاه تقلیل فشار، به اتمام رسیده است.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *