×
×

امام جمعه مرند :
مسئولین برگزاری مراسم را به خارج از وقت اداری موکول کنند

  • کد نوشته: 1078
  • دی ۹, ۱۴۰۰
  • 82 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : حجت الاسلام و المسلمین نعمت زاده امام جمعه شهرستان مرند در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان گفت : مراسمات مناسبتی باید خارج از ساعات اداری باشند تا کار مردم روی زمین نماند.
    مسئولین برگزاری مراسم را به خارج از وقت اداری موکول کنند

    به گزارش دیار آذربایجان : ، حجت الاسلام والمسلمین نعمت زاده در نشست خبری که  در محل دفتر امام جمعه برگزار شد در سخنانی با اشاره مناسبت های مختلف از جمله ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و حماسه تاریخی ۹ دی در شهرستان گفت : خبرنگاران چشم بینایی مردم وپل ارتباطی بین مسئولین در جامعه از جایگاه بیشتری برخودار هستند 

    وی از خبرنگاران برای اطلاع رسانی دقیق وشفاف سازی به عنوان چشم وامین جامعه نام برد واضافه کرد ، خبرنگار باید خوب ببینند وبموقع اطلاع رسانی ،زبان گویای مردم بوده اصلاح جامعه  منافع عمومی را بر منافع شخصی و سیاسی ترجیح دهند نه اینکه موچ گیری کنند .

    خطیب نماز جمعه شهرستان مرند خاطر نشان کرد : اصلاح جامعه با همکاری و تعامل ممکن است و مردم و مسئولان باید برای اهداف ملی و جمعی تلاش کنند.

    وی در ادامه افزود : شخصیت حاج قاسم یک الگوی فاطمی است و رسانه ها باید مسیر شهید سلیمانی را در جامعه تبیین و ترویج دهند, تاثیر شهید سلیمانی از سردار سلیمانی بیشتر نباشد کمتر نیست و خون حاج قاسم،حذف شدنی نیست.

    نعمت زاده در خاتمه سخنان خود از مسئولین خواست تا برگزاری مراسم را به خارج از وقت اداری موکول کنند

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *