×
×

سعید شیرمحمدی؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد ارس درگذشت /
فرهنگ و هنر شهرستان های مرند و جلفا داغدار شد

  • کد نوشته: 1342
  • فروردین ۲۶, ۱۴۰۱
  • 258 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : سعید شیر محمدی بهنام مدیر امور فرهنگی ، هنری و آموزشی سازمان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد ارس که به علت نارسایی کلیوی دچار بیماری شده بود ؛ وی با دست و پنجه نرم کردن با این بیماری متاسفانه به دلیل وخامت حال در بیمارستان بستری شد که بامداد امروز دیده از جهان فرو بست.
    فرهنگ و هنر شهرستان های مرند و جلفا داغدار شد

    به گزارش دیار آذربایجان : ، سعید شیر محمدی بهنام مدیر امور فرهنگی ، هنری و آموزشی سازمان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد ارس که به علت نارسایی کلیوی دچار بیماری شده بود ؛ وی با دست و پنجه نرم کردن با این بیماری متاسفانه به دلیل وخامت حال در بیمارستان بستری شد که بامداد امروز دیده از جهان فرو بست.

    زنده یاد دکتر سعید شیر محمدی بهنام فرزند شهید شیرمحمدی از کارکنان پرتلاش ، خوشفکر و توانمند منطقه آزاد ارس بود که با وجود شرایط کرونایی و مشکلات ناشی از نارسایی کلیوی هرگز از کار و‌ تلاش برای اعتلای ارس باز نیستاد و بدون شک یکی از سرمایه های ارزشمند این منطقه بود که خدمات ماندگاری را برای این سرزمین به انجام رسانید ، برگزاری نمایشگاه های متعدد و اجرای مسابقه اولدوز لار که تقریبا همه ساله در ارس برگزار می شود ، از جمله اقدامات این مرحوم است.

    گفتنی است مرحوم شیرمحمدی هنرمند انقلاب، استاد تئاتر ومجری توانمند سابق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران نیز بود که فعالیت های فرهنگی و هنری وی علی الخصوص در شهرستان های مرند و جلفا برای همیشه جاودانه ماند .

    دیار آذربایجان : درگذشت این مدیر پرتوان و تلاشگر را خدمت مردم شهرستان های مرند و جلفا تسلیت و تعزیت عرض نموده ، برای آن فقید سعید غفران الهی و برای بازماندگان به ویژه خانواده آن زنده یاد صبر و شکیبایی از درگاه حضرت حق مسالت می نماید.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *