×
×

فرماندار شهرستان جلفا :
در حوزه سلامت با کسی تعارف نداریم

  • کد نوشته: 1345
  • فروردین ۲۶, ۱۴۰۱
  • 165 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : اسماعیل عطاپور فرد فرماندار شهرستان جلفا در مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان اين شهرستان گفت : در موضوع سلامت مردم با هيچ كس تعارف نداريم.
    در حوزه سلامت با کسی تعارف نداریم

    به گزارش دیار آذربایجان : ، اسماعیل عطاپور فرد روز پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان با بیان اینکه سلامت و امنیت دو مقوله اساسی برای پیشرفت و توسعه همه جانبه است، با ابراز رضایت نسبی از وضعیت مراکز درمانی و بهداشتی، خواستار بهبود وضعیت خدمات رسانی در این مراکز شد.

    وی با اشاره به ضرورت تکریم بیماران در مراجعه به مراکز درمانی، گفت: تنها دغدغه مراجعین به مراکز درمانی باید درمان و رسیدگی به امورات آنها باشد.

    فرماندار جلفا ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد مدافعان سلامت در دوران کرونا در سطح شهرستان، تصریح کرد: تقویت و بهبود خدمات رسانی به مردم جزء نیازها و مطالبات اصلی مردم می باشد و در این وظیفه مهم با کسی تعارف نداریم.

    عطاپور با بیان اینکه نباید مشکلی در زمینه سلامت و بهداشت متوجه مردم و مراجعین شود، خطاب به مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان بر ضرورت نظارت ها بر مراکز درمانی از جمله بیمارستان ساجدی هادیشهر تاکید کرد.

    فرماندار جلفا با تمجید از خدمات مدیر فقید شبکه بهداشت و درمان شهرستان که به دلیل ابتلاء به بیماری کرونا به خیل شهادت رسید، خواستار تداوم برنامه ها و سیاست های حوزه سلامت و بهداشت دکتر فدایی حقی توسط مدیر جدید شد.

    در پایان این مراسم از خدمات شهید فدایی حقی مدیر فقید تقدیر و امیر مرتضوی به عنوان سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان جلفا منصوب شد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *