×
×

معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس :
پروژه‌های عمرانی ارس با سرعت خوبی در حال اجراست

  • کد نوشته: 1387
  • خرداد ۸, ۱۴۰۱
  • 68 بازدید
  • ۰
  • به گزارش دیار آذربایجان : ، معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: پروژه های عمرانی ارس با سرعت خوبی در حال اجراست.
    پروژه‌های عمرانی ارس با سرعت خوبی در حال اجراست

    به گزارش دیار آذربایجان : ، وحید مقدم زاده معاون فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد ارس گفت: پروژه های عمرانی ارس با سرعت خوبی در حال اجراست.

    وحید مقدم زاده گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی به جد در حال تکمیل است و برای این ۱۰ پروژه بالغ بر ۲۰۰ دستگاه ماشین آلات عمرانی، خدماتی و تجهیزات ساخت در حال فعالیت می باشند.

    مقدم زاده با تاکید بر استفاده بهینه از امکانات موجود و مدیریت هزینه ها افزود: در حال حاضر علیرغم محدودیت‌های اقتصادی، تحریم و کرونا، ۷۰۰ میلیارد تومان پروژه‌های عمرانی در منطقه آزاد ارس فعال است و بزودی شاهد بهره برداری از این پروژه ها خواهیم بود.

    مقدم زاده با اشاره به اینکه سبدی از پروژه‌های مهم و با ارزش در زمینه‌های عمرانی، زیربنایی،فرهنگی، اجتماعی، گردشگری، ورزشی و امروز در ارس در حال تکمیل است، افزود: این پروژه ها شامل ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی، زیربنایی، فرهنگی و گردشگری در حال تکمیل می باشند.

    وی اضافه کرد: تکمیل مسیر جلفا -مرند قطعات حدفاصل کیلومتر ۱۶ تا ۲۲٫۶۰۰ و ۳۰ تا حدود ۳۴ ، شریان اصلی ایواوغلی-گردیان از کیلومتر ۶٫۳۰۰ تا ۱۴٫۱۰۰ ، فرهنگسرای ارس و آماده سازی بخشی از اراضی ۲۲۰ هکتاری، سایت صنایع سنگین و اراضی و محوطه شهرک صنعتی جانانلو از مهمترین پروژه های در دست اجرا می باشند که با جدیت و سرعت تمام در حال پیشرف و تکمیل می باشد.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *