×
×

شهردار مرند در گفتگو با دیار آذربایجان ::
تقویم فعالیت های شهرداری مرند ، تعطیلی ندارد

  • کد نوشته: 1510
  • مرداد ۲۳, ۱۴۰۱
  • 44 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : شهردار مرند با بیان اینکه تقویم فعالیت های شهرداری مرند ، تعطیلی ندارد اظهار داشت : در جهت رفع مطالبات و درخواست های مردم و انجام خدمت رسانی مطلوب، این شهرداری طی 10 ماه گذشته با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد تومان پروژه عملیات ترمیم آسفالت معابر سطح شهر را با 11000 تن عملیاتی کرد.
    تقویم فعالیت های شهرداری مرند ، تعطیلی ندارد

    به گزارش دیار آذربایجان :، “رضا نظری” شهردار مرند با بیان اینکه تقویم فعالیت های شهرداری مرند ، تعطیلی ندارد اظهار داشت : در جهت رفع مطالبات و درخواست های مردم و انجام خدمت رسانی مطلوب این شهرداری طی ۱۰ ماه گذشته با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان پروژه عملیات ترمیم آسفالت معابر سطح شهر را با ۱۱۰۰۰ تن عملیاتی کرد.

    شهردار مرند با اشاره به پروژه های دیگر این شهرداری طی ماه های گذشته گفت  : تکمیل پروژه ۴۵ متری پور شریفی با برآورد ۸۰۰/۱۴ میلیارد تومان ، آسفالت ۱۸متری محبی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین اجرای ۲۴۵۰۰ متر مربع سنگ فرش ، ۳۳۶۰ متر جدول گذاری ، ۸۰۰ متر احداث پل ، ۱۴۶۰ متر تک جدوال و ۷۳۰ متر آبرو از جمله مهمترین فعالیت های این مجموعه درحوزه عمران شهری است .

    وی در ادامه با بیان اینکه خط کشی معابر همه ساله در دوره زمانی مختلف انجام می شود خاطر نشان کرد : خط کشی خیابان ها جزو ملزومات اساسی ترافیکی بوده و عامل مهمی در نظم ترافیکی، کاهش تصادفات است که  در این خصوص طبق روال سال های پیشین خط کشی معابر سطح شهر مرند  را با مصالح استاندارد (رنگ ترافیکی سرد تک جزیی)  به صورت شبانه با هزینه افزون بر ۱۰ میلیارد ریال انجام می شود .

    نظری همچنین از بهسازی ست های بازی کودکانه در پارک های این شهر خبر داد و گفت : تکمیل و ساماندهی ست های بازی کودکانه در پارک های سطح شهر مرند با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال نیز در حال انجام است .

    شهردار مرند در خاتمه از همراهی شهروندان و همچنین تلاش های شبانه روزی پرسنل این مجموعه علی الخصوص تلاش بی وقفه پاکبانان عزیز و زحمتکش شهرمان در راستای حفظ بهداشت محیطی تقدیر کرد .

    نویسنده: خبرنگار : مهدی درخشانی

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *