×
×

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند
افتتاح چندین مدرسه تا مهر ماه در شهر یامچی مرند

  • کد نوشته: 2242
  • اردیبهشت ۵, ۱۴۰۲
  • 123 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند با اشاره به افتتاح چندین مدرسه تا مهر ماه در منطقه یامچی این شهرستان گفت: در حال حاضر در منطقه یامچی ۵ مدرسه در حال احداث و در آستانه تکمیل و بهره برداری است.
    افتتاح چندین مدرسه تا مهر ماه در شهر یامچی مرند

    مدیر آموزش و پرورش شهرستان مرند با اشاره به افتتاح چندین مدرسه تا مهر ماه در منطقه یامچی این شهرستان گفت: در حال حاضر در منطقه یامچی ۵ مدرسه در حال احداث و در آستانه تکمیل و بهره برداری است.

    تاری زاده معاون اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرفی ، خاطر نشان کرد : امسال تا مهر ماه بیشتر این فضا‌های آموزشی در یامچی افتتاح می‌شود و چندین مدرسه نیز در حال نو سازی و باز سازی است.

    او برای رفع مشکلات در فضا‌های آموزشی در این منطقه طبق اولویت بندی بازسازی،نوسازی و تجهزات نوین آموزشی نیز نیز اقدام خواهد شد.

    حجت الاسلام طباطبائی امام جمعه یامچی در این جلسه از مدیران مدارس خواست نسبت به ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در مدارس اقدام کنند که چرا دانش اموزان در دوران تحصیل آموخته‌های خودرا در دوران زندگی خود سرمشق قرار می‌دهند افزود: حجاب یک زینت و هویت هست و مسئولین نیز برای این برنامه‌های فرهنگی در مدارس باید از هم اکنون شروع کنند که چرا دشمن چشم طمع به این دانش آموخته گان دوخته و می‌خواهد علم را که هم اکنو ن ایران در دنیا زبان زد هست را تضعیف کند و ما باید این نسل جوان و دانش آموزان را از نقشه شوم دشمنان با برنامه‌های فرهنگی آگاه کنیم و نگذرایم دشمنان به این عرصه وارد شوند.

    نویسنده: مهدی درخشانی/ سردبیر
    منبع: دیار آذربایجان :
    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *