×
×

دیار آذربایجان : گزارش می دهد :
آیلار خدایاری نخبه نوجوان مرندی حائز مقام قهرمانی لکوکاپ جهان شد

  • کد نوشته: 2379
  • اردیبهشت ۲۳, ۱۴۰۲
  • 89 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : آیلار خدایاری نابغه ی مجموعه لکو شهرستان مرند در عرصه رقابت های بین المللی لکوکاپ 2023 عمان «مسقط» حائز مقام قهرمانی در لیگ سه هوش و خلاقیت (لکو کیو) در لکوکاپ جهانی شد .
    آیلار خدایاری نخبه نوجوان مرندی حائز مقام قهرمانی لکوکاپ جهان شد

    به گزارش دیار آذربایجان : ، نابغه ی مجموعه لکو شهرستان مرند در عرصه رقابت های بین المللی لکوکاپ ۲۰۲۳ عمان «مسقط» حائز مقام قهرمانی در لیگ سه هوش و خلاقیت (لکو کیو) در لکوکاپ جهانی شد .

    گفتنی است هر ساله پنج هزار دانش آموز از سراسر کشور در این جشنواره شرکت می‌کنند که در بیستمین دوره، دانش آموزان مرندی حائز رتبه های برتر شده و با حضور چهار تیم در این جشنواره، جزو برترین کشور قرار گرفتند.که روز دوشنبه جهت شرکت در مسابقه بین المللی بین ۵۰ کشور راهی مسقط پایتخت عمان میشوند که این دوره از مسابقات نیز ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری مصادف با ۱۱may در دانشگاه تکنولوژی آلمان واقع در  مسقط پایتخت کشور و عمان با حضور بیش از بیست تیم از سراسر جهان برگزار شد.

    براساس این گزارش ال آی اصیل میابی ، آیلار خدایاری ، سبحان حاجی پور و محیا حاجی پور چهار دانش آموز مرندی راه یافته به مسابقه بین المللی به مربیگری سرکار خانم صبا بهرامی مدیریت لکو مرند بودند که در مقاطع مختلف دربین ۵۰ کشور جهان در مسابقه هوش و خلاقیت در رشته کلو مقام‌ اول را کسب کردند 

    یادآور می‌شود، لکوکاپ، بزرگترین رویداد دانش‌آموزی در خاورمیانه است در این رویداد، هر ساله هزاران دانش‌آموز از سراسر کشور همزمان در یک روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. 

    لکوکاپ این امکان را به دانش‌آموزان می‌دهد که در هر رشته که فعالیت کرده‌اند با ایجاد بستری مناسب، خلاقیت‌ و مهارت‌های فراگرفته خود را به نمایش گذاشته و با سایر دانش‌آموزان به رقابت بپردازند. همچنین نفرات برتر لکوکاپ ایران به لکوکاپ جهانی اعزام می‌شوند که هر سال در یکی از کشورهای تحت پوشش لکو برگزار می‌شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *