×
×

یادداشت از محمد اکرامی /
عایدی مرند از سفر استانی رئیس جمهور !

  • کد نوشته: 2435
  • خرداد ۲۲, ۱۴۰۲
  • 132 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : از آقای فرماندار و معاون محترم استاندار انتظار میرفت بیشتر از این برای شهر و کسب امتیازات و اعتبارات از وزرا و رئیس جمهور تلاش میکردند و جا دارد شفاف سازی شود که چه شد سفر رئیس جمهور به شهرمان لغو گردید!
    عایدی مرند از سفر استانی رئیس جمهور !

    به گزارش دیار آذربایجان : ، بالاخره بعد از کش و‌ قوص های فراوان ۲ روز سفر استانی رئیس جمهور و هیئت وزیران و همراهان به استانمان تمام شد! تنها اتفاق قابل رویت رنگ آمیزی و تعویض درب امارت فرمانداری بود که ان شاالله مبارکشان باشد!

    اما چند سوال ؛ این که قرار بود آقای رئیسی تشریف بیاورند و چرا نیامدند و یکی از مهمترین شهرستان های استان با خیل عظیم مشکلات را قابل ندانستند و اینکه آیا از قلدری بقیه شهرستان ها بوده یا ضعف مسئولین ما، بماند!!!

    ولی ای کاش وزیر بهداشت تشریف می آورد تا از وضعیت افتضاح و اسفناک بیمارستان کوهکمری تنها بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی برای بیش از ۱۰۰ هزار شهروند بازدید میکرد! یا در مورد بیمارستان افسانه ای ۳۰۴ تخت خوابی صحبت و مساعدت میکرد!

    یا ای کاش وزیر کشور تشریف می آورد تا با ناوگان تاکسیرانی و پیکان های مدل ۵۰ و اتوبوس های زوار در رفته از وضعیت نابسامان شهری و شهرداری و شورای شهر و پروژه های نیمه تمام و مرکز شهر و جواهر و غیره بازدید به عمل می آورد تا با درک و لمس مشکلات موجود ، کمک به سر و سامان شهر میکرد

    یا ای کاش وزیر یا سرپرست وزارت صمت تشریف فرما میشدند تا از عالم ارا و الیاف شیشه و صنعت در گل مانده به خاطر نبود زیرساخت صحبت میشد و طلب کمک میکردند! تا اندکی کمک به اشتغال جوانان و چرخه ی اقتصادی شهر میشد!

    یا ای کاش وزیر راه و شهرسازی تشریف می آوردند و مساعدتی مینمودند برای احداث جاده های استاندارد تا بلکه حداقل هفته ای‌چند کشته و مصدوم نداشته باشیم در قتلگاه های جلفا و خوی و تاریک‌خانه ی مرند به صوفیان و خیابان های شهری که حال و روزش نگفته‌پیداست!

    ای کاش وزیر فرهنگ تشریف می آوردند تا ببیند مرند هنر دوست و با کلی مردم هنرمند یک سینما ندارد! یک سالن استاندارد برای زبانم لال کنسرت ندارد!

    ای کاش وزیر نیرو تشریف می آورد و یک لیوان آب لوله کشی تقدیمشان میکردین تا نوش جان‌کنند و بفهمند این مردم در دشت و باغ شهر و دامنه کوه چه آبی مصرف میکنند و آن هم تابستان نرسیده به جیره بندی کشیده میشود! و سالهاست منتظر رسیدن آب ارس به دشت مرند هستیم و هنوز اندرخم یک‌کوچه ایم!

    ای کاش وزیر کشاورزی تشریف می آوردند تا ببینند در شهری که دامداری و دامپروری و باغداری حرف اول را میزد کشاورزانش به‌چه روزی افتاده اند!

    ای کاش وزیر ورزش و جوانان تشریف می اوردند تا از امکانات ورزشی و از سالن نیمه کاره بازدید میکردند و فکری به حال جوانان این شهر می نموند و اعلام میشد که هر ماه چند خودکشی جوان و نوجوان در این شهر داریم.

    ولی چه شد!؟؟

    خاندوزی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی عجله ای امدند و چند سانت جاده افتتاح کردند و رفتند تا گزارش بگیرند که این شهر به آن وزارتخانه وفادار است و در اخذ مالیات از مردم و وصول به موقع مالیات در استان و یا حتی کشور حرف اول را میزند تا بتوانند احسنت و صدآفرین وزیر را دریافت کنند

    آقای فرماندار، خانم نماینده مردم مرند لایق اینهمه‌ ظلم و کم محلی نیستند.

    البته خانم نماینده کارای مهمتر از امورات حوزه انتخابی اش دارد! مثل امورات صنایع مس‌!! لابی های انتصابات و استیضاح ها و …. ! وامهای چند هزار میلیاردی برای آشنایان در کرمان! و مسافرت های خارجی و غیره!

    اما از آقای فرماندار و معاون محترم استاندار انتظار میرفت بیشتر از این برای شهر و کسب امتیازات و اعتبارات از وزرا و رئیس جمهور تلاش میکردند و جا دارد شفاف سازی شود که چه شد سفر رئیس جمهور به شهرمان لغو گردید!

    نویسنده: محمد اکرامی / شهروند
    منبع: دیار آذربایجان :

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *