×
×

فرمانده انتظامی شهرستان مرند خبر داد :
اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در  پارک ها و تفرجگاه های مرند

  • کد نوشته: 2441
  • خرداد ۲۲, ۱۴۰۲
  • 80 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : سرهنگ " جلیلیان " فرمانده انتطامی شهرستان مرند در این خصوص اظهار داشت : طرح های ارتقای امنیت اجتماعی با تمام توان و به منظور برقراری امنیت و آرامش شهروندان بخصوص در ایام پایانی هفته ادامه خواهد داشت .
    اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در  پارک ها و تفرجگاه های مرند

    به گزارش دیار آذربایجان :، فرمانده انتظامی شهرستان مرند از اجرای طرح رتقای امنیت اجتماعی و برخورد با اراذل واوباش، مزاحمین نوامیس،مخلان نظم و امنیت  اجتماعی با حضور سرهنگ ” سلیمی” رئیس پلیس پیشگیری،یگان امداد و پلیس راهور شهرستان در سطح  پارک ها، تفرجگاه‌ها و بلوار عباسی مرند خبرداد.

    سرهنگ ” جلیلیان ” فرمانده انتطامی شهرستان مرند در این خصوص اظهار داشت : طرح های ارتقای امنیت اجتماعی با تمام توان و به منظور برقراری امنیت و آرامش شهروندان بخصوص در ایام پایانی هفته ادامه خواهد داشت .

    وی عنوان کرد: در نتیجه اجرای این طرح که رضایت شهروندان را درپی داشت تعداد ۱۴ دستگاه موتورسیکلت  و ۲ دستگاه  خودرو متخلف توقیف و برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ دلالت شده و تعدادی وسیله نقلیه دیگر  نیز توسط پلیس راهور اعمال قانون شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان مرند درپایان از شهروندان عزیز درخواست کرد همکاری لازم  را با پلیس داشته باشند ودر صورت برخورد با هرگونه مزاحمت ، هنجارشکنی و موارد مشکوک مراتب را دراسرع وقت با پلیس درمیان گذاشته ویا با مرکز فوریت‌های  پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *