×
×

استقبال گسترده فعالان اقتصادی از پاویون ایران در روز افتتاحیه؛
آغاز بکار نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری و تجارت چین با حضور ارس

  • کد نوشته: 2650
  • شهریور ۱۸, ۱۴۰۲
  • 120 بازدید
  • ۰
  • دیار آذربایجان : : بیست و سومین نمایشگاه سرمایه‌گذاری و تجارت (CIFIT) چین با حضور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران، کار خود را رسما آغاز کرد.
    آغاز بکار نمایشگاه بین المللی سرمایه گذاری و تجارت چین با حضور ارس

    به گزارش دیار آذربایجان :، بیست و سومین نمایشگاه سرمایه‌گذاری و تجارت (CIFIT) چین با حضور مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران، کار خود را رسما آغاز کرد.

    صبح امروز بیست و سومین نمایشگاه سرمایه گذاری و تجارت (CIFIT) چین با حضور بیش از ۱۰۰ کشور و ۵ هزار شرکت جهت جذب ‌سرمایه‌گذار و توسعه صادرات، افتتاح گردید.

    در این رویداد اقتصادی، بسته‌های سرمایه‌گذاری و بسترهای موجود مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران در غرفه ۴۱۶C نمایشگاه شیامن، به سرمایه گذاران، صاحبان مشاغل و بازدیدکنندگان معرفی خواهد شد.

    پاویون جمهوری اسلامی ایران با محوریت هفت منطقه آزاد انزلی، ارس، ماکو، اروند، چابهار، قشم و کیش در سالن C3 در همسایگی پاویون کشورهایی نظیر قطر، اندونزی، مالزی، صربستان و برزیل قرار دارد.

    بیست و سومین رویداد تجارت و سرمایه‌گذاری چین (سیفیت ۲۰۲۳) به‌عنوان تنها رویداد تشویق سرمایه‌گذاری کشور چین برای تسهیل سرمایه‌گذاری‌های مشترک در دیگر کشورها از امروز ۸ الی ۱۱ سپتامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (برابر با ۱۷ لغایت ۲۰ شهریورماه ۱۴۰۲ هجری خورشیدی) در شهر شیامن کشور درحال برگزاری است.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *