×
×

۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال شد / تمدید تا پنجم دی

  • کد نوشته: 2854
  • دی ۲, ۱۴۰۲
  • 118 بازدید
  • ۰
  • مسئول بسیج رسانه آذربایجان شرقی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر تا پنجم دی ماه جاری، گفت: تاکنون حدود ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است.
    ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر ارسال شد / تمدید تا پنجم دی

    به گزارش دیار آذربایجان :، جواد بیرامزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به درخواست خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه‌ای ابوذر تا پنجم دی‌ماه تمدید شد.

    وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق سایت جشنواره به آدرس اینترنتی http://www.rasaneh-az.ir یا به طور حضوری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

    بیرامزاده با اشاره به اینکه جشنواره در ۱۰ محور برگزار می شود، یادآور شد: شعارسال «مهار تورم، رشد تولید»، جهاد تبیین، سبک زندگی ایرانی اسلامی «خانواده، جامعه، فرزندآوری»، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام «گروه‌های جهادی و روایت پیشرفت»، امید و نشاط آفرینی، مدیریت شهری «حقوق شهروندی، پسماند و محیط زیست شهری، عمران شهری، معماری ایرانی اسلامی، سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار شهری، محیط زیست و ورزش از جمله محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در آذربایجان شرقی است .

    وی ادامه داد: حجاب و عفاف و کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی بخش ویژه این دوره از جشنواره است.

    وی خاطر نشان کرد: هفتمین دوره جشنواره ابوذر آذربایجان‌شرقی در قالب‌های تیتر، یادداشت و سرمقاله، مصاحبه، گزارش(خبری-غیر خبری)، عکس(تک عکس-مجموعه عکس)، کلیپ و گزارش ویدئویی، کاریکاتور، طرح و گرافیک، صفحه‌آرایی مطبوعاتی، اینفوگرافی، موشن‌گرافی و پادکست برگزار می‌شود.

    بیرامزاده بیشترین اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره ابوذر را تاکنون در بخش گزارش و دوم مصاحبه اعلام کرد و افزود: شرکت کنندگان در جشنواره می توانند تا پنج اثر را به دبیرخانه ارسال کنند.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *