×
×

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران:
شلیک ۷موشک از آذربایجان شرقی به مقر موساد

  • کد نوشته: 2869
  • دی ۲۷, ۱۴۰۲
  • 119 بازدید
  • ۰
  • فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اعلام این خبر گفت : ۷ فروند موشک خیبر شکن از آذربایجان شرقی به مقر رژیم صهیونیستی در عراق، شلیک شد.
    شلیک ۷موشک از آذربایجان شرقی به مقر موساد

    به گزارش دیار آذربایجان :، سردار امیرعلی حاجی‌زاده در خصوص عملیات موشکی سپاه علیه مقر تروریست‌ها در کردستان عراق و سوریه گفت: راس ساعت ۱۲ همه کار‌ها با موفقیت انجام شد.

    وی در گفت و گوی تلفنی با سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، افزود: ۴ فروند موشک خیبرشکن از جنوب خوزستان به مقصد گروه تکفیری در ادلب با موفقیت شلیک شد.

    فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در ادامه اظهار کرد: از کرمانشاه هم ۴ فروند و ۷ فروند موشک هم از آذربایجان شرقی به مقر صهیونیستی در اقلیم کردستان عراق شلیک شد.

    سردار حاجی زاده در این گفتگو تصریح کرد: نزدیک ۹ فروند هم تا ساعتی دیگر، گروه دوم تکفیری‌ها و داعش را هم مورد هدف قرار می‌دهد.

    سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد امروز در اطلاعیه‌های سه‌گانه از انهدام مقر جاسوسی موساد در اقلیم کردستان عراق (شهر اربیل) و همچنین مقر تروریست‌های داعش در سوریه با استفاده از موشک‌های بالستیک خبر داد.

    بر اساس اطلاعیه‌های صادر شده توسط روابط عمومی کل سپاه، در این عملیات‌ها محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با عملیات‌های تروریستی اخیر، به‌ویژه داعش، در سوریه شناسایی و با شلیک تعدادی موشک بالستیک منهدم شدند.

    علاوه بر این، در پاسخ به ترور برخی فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت توسط رژیم صهیونیستی، یکی از مقر‌های اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) در اقلیم کردستان عراق (اربیل) مورد هدف قرار گرفته منهدم شد که بخشی از پاسخ به این جنایات بود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *