×
×

با صدور پیامی صورت گرفت /
تسلیت امام جمعه و فرماندار شهرستان مرند در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی

  • کد نوشته: 2896
  • دی ۳۰, ۱۴۰۲
  • 124 بازدید
  • ۰
  • امام جمعه ، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند در پیامی درگذشت استاندار فقید آذربایجان شرقی را به مردم شریف این استان، خانواده مکرم و همه دوستداران آن فقید سعید تسلیت گفتند.
    تسلیت امام جمعه و فرماندار شهرستان مرند در پی درگذشت استاندار آذربایجان شرقی

    به گزارش دیار آذربایجان :، امام جمعه ، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مرند در پیامی مشترک درگذشت سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس استاندار ولائی و جهادی و فقید آذربایجان شرقی را به مردم شریف این استان، خانواده مکرم و همه دوستداران آن فقید سعید تسلیت گفتند.

    متن پیام بدین شرح است:

    درگذشت تاسف بار سردار رشید اسلام و استاندار جهادی استان آذربایجان شرقی، زین العابدین رضوی خرم، موجب تألم و تاثر عمیق دوستداران انقلاب و نظام شد.

    تلاش های ارزنده و خستگی ناپذیر آن سردار عاشورایی، از حضور در جبهه های هشت سال دفاع مقدس تا جبهه مقاومت اسلامی و در ادامه در سنگر خدمت به مردم در کسوت فرمانده سپاه لشکر همیشه قهرمان عاشورا و در نهایت در کسوت خدمت در مقام استانداری آذربایجان شرقی، جلوه هایی تابان و ماندگار در زندگی پربرکت ایشان بود که در ذهن تمامی مردم به خصوص مردم قدرشناس استان آذربایجان شرقی خواهد بود.

    اینجانبان ضایعه درگذشت ایشان را به مردم شریف استان و شهرستان مرند، خانواده مکرم و تمامی دوستداران آن سردار تسلیت می گوییم و از خداوند بزرگ علو درجات و حشر با همرزمان شهیدش را خواهانیم.

    علی نعمت زاده، امام جمعه شهرستان مرند / داود عباسی، فرماندار شهرستان ویژه مرند

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *