×
×

بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه

  • کد نوشته: 4240
  • فروردین ۲۷, ۱۴۰۳
  • 28 بازدید
  • ۰
  • طرح هادی ۹ روستا به صورت متمرکز در روستای گوزگوند شهرستان ارومیه به بهره‌برداری رسید.
    بهره‌برداری از ۹ طرح هادی روستایی در ارومیه

    امروز طرح هادی و آسفالت معابر ۹ روستا به صورت همزمان از روستای گوزگوند با حضور فرماندار شهرستان ارومیه و مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی به افتتاح رسید.

    مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی در آیین بهره‌برداری از این پروژه‌ها گفت: برای اجرای این طرح ها ۱۳۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی و قیر یارانه‌ای برای اجرای طرح هادی و آسفالت‌ریزی معابر این روستا‌ها صرف شده است.

    علیرضا مقدم با اشاره به برنامه دولت سیزدهم در واگذاری زمین برای احداث مسکن جوانان بیان کرد: در راستای تحقق اهدا زمین به جوانان و اهالی روستا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نظر دارد با شناسایی زمین‌های ملی اقدامات لازم را انجام دهد.

    وی ادامه داد: با توجه به پهنه بندی زلزله و وجود خطرات طبیعی، اهالی روستان می‌توانند با استفاده از تسهیلات بهسازی مسکن روستایی نسبت به مقاوم سازی و بهشازی منازل خود در‌جهت کاهش بلایای طبیعی اقدام کنند.

    مقدم با بیان اینکه اجرای طرح‌های عمرانی در روستا‌ها هزینه زیادی در بردارد افزود: از اهالی می‌خواهیم که در حفظ و نگهداری از طرح‌های عمرانی بستر طرح هادی توجه ویژه‌ای داشته باشند.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *